zaterdag 9 juli 2011

postheadericon Tag: Sunshine Award

Van muffinsattiffanys kreeg ik deze super leuke toegewezen om over te nemen. Bedankt voor het taggen! Ik vind tags zelf erg leuk om te lezen bij anderen, om een blogger wat persoonlijk te leren kennen. Door tags ga je je vaste volgers steeds beter leren kennen en weet je straks nog meer van ze af dan van je vriendinnen.


De regels :
  • Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
  • Schrijf een artikel hierover.
  • Beantwoord de volgende vragen.
  • Tag 10 personen van wie je vindt dat ze het echt verdienen en vertel ze dit.

1. Favoriete kleur: 
Ik heb niet echt een favoriete kleur. Ik vind roze erg mooi qua kleur voor bijvoorbeeld make up of nagellak. Ik vind zwart echt een prachtige kleur voor kleding en in mijn kast vind je dan ook ongelofelijk veel zwarte kleding met name shirtjes en jurkjes.

2. Favoriete dier: 
Mijn favoriete dier is toch wel een tijger. Ik ben dol op katachtige dieren en ik vind ze echt onwijs indrukwekkend. In de dierentuin bijvoorbeeld kan ik lang naar deze prachtige beesten blijven kijken.


3.Favoriete nummer: 
Mijn favoriete nummer is 8, omdat ik vroeger onwijs veel geluk had met het nummer 8, bijvoorbeeld met nummers raden.

4.Welke parfum draag je vaak?
Ik draag ontzettend vaak Ralph, van Ralph Lauren en Light Blue van Dolce & Gabbana


5. Is er iets wat je altijd draagt en wat bij je past? 
Tot voor kort droeg ik een ketting die ik van mijn vriend heb gekregen echt iedere dag. Ik deed de ketting echt nooit af en ik droeg hem al 2 jaar met veel plezier. Een paar weken geleden is de ketting uit het niets afgebroken en rolde mijn ketting en hangertje zo over de grond heen. Ik was op dat moment in gesprek met mijn afstudeerbegeleider en ik vond het echt zo onwijs veel vervelend dat mijn ketting stuk was en later bleek dat hij ook niet meer gemaakt kon worden. Ik kon wel janken, want ik was er echt onwijs aan gehecht.


Hier had ik mijn mooie ketting nog om.. (zomer 2010)
6.Wat is je passie?
Mijn passie om kinderen met een ontwikkelingsachterstand of met een stoornis beter te kunnen laten functioneren in de maatschappij, zonder dat er scheve gezichten worden getrokken van de medemensen. Vaak als ik met een kind, die er anders uit zag, of zich anders gedroeg dan 'normale' kinderen, werd er meteen vreemd gekeken naar het kind en over het kind gepraat. Ik vind dit zo onwijs irriterend en ik hoop ooit dat mensen niet zoveel vooroordelen zullen hebben. Mijn passie is ook mijn hobby, scrapbooken. Ik vind het heel erg leuk om creatief bezig te zijn en het is een goed rust moment voor mijzelf, om even heerlijk mijn hoofd leeg te makenm.


7. Cadeau's geven of krijgen? 
Ik vind het allebei erg leuk! Ik ben heel erg blij met ieder cadeautje wat ik krijg! Ik vind het ook erg leuk om cadeautjes voor vrienden of familie uit te zoeken en ik vind het ook wel leuk om daar bijvoorbeeld een paar dagen mee bezig te zijn.

8.Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?
De bruine oogschaduw uit mijn Inglot palette.

9.Favoriete dag van de week?
Zaterdag is mijn favoriete dag van de week. Tot voorkort werkte ik op de zaterdag en dat heb ik voor zo'n 8 jaar lang gedaan. Nu heb ik eindelijk een heel weekend vrij en deze vrijheid waardeer ik echt heel erg. Ik vind het heerlijk om zaterdag lekker uit te slapen, rustig wakker te worden en en alles te gaan doen.

10.Draag je nu nagellak?
Ik draag nu geen nagellak :$ Dit omdat ik moet werken vandaag en mijn nagellak dan maar een uur goed blijft zitten en voor de rest er afbladert. Ik kan mijzelf niet vertonen aan de ouders van de kinderen met halve nagellak op mijn vingers.

Ik heb deze tag al meerdere keren voorbij zien komen, dus ik heb geen idee wie ik moet gaan taggen. Ik weet namelijk niet wie de tag wel hebt gehad en wie nog niet. Ik vind de tag zelf erg leuk omdat de vragen erg divers zijn.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights