dinsdag 5 juli 2011

postheadericon Mijn tweede INGLOT palette

Zondag ging ik samen met Tessa naar onder andere de INGLOT, in Amsterdam. Mijn vriend had eigenlijk niet zo'n zin om te gaan shoppen, maar na een paar keer zeuren ging hij toch mee, omdat ik heel graag heen wilde. Ik was al eerder in de INGLOT geweest, dus ik ' moest ' mee omdat ik de weg wist naar de INGLOT.  Zie hier mijn eerdere review over mijn eerste INGLOT palette. Ik was namelijk zo tevreden over het palette, dat ik nog wel een palette wilde met twee of drie kleurtjes. Na een hele reis met de trein/bus en daarna nog met de tram waren we aangekomen bij de INGLOT. Het was stil in de winkel en voor de rest was er helemaal niemand, echt heerlijk. We konden op ons gemak een leuk palette samenstellen. Toen ik voor het freedomsystem palette stond twijfelde ik of ik twee of drie kleuren zou meenemen, maar na het zien van het alle kleurtjes besloot ik toch dat het een palette zou worden met 4 kleuren. Ik vond dat ik wel genoeg had gewerkt de laatste tijd en dat ik het wel verdiende haha. Tessa had al besloten dat ze een palette wilde met vier kleuren. We waren binnen\vijf minuten klaar met het swatchen van de kleuren en het was onwijs lastig om te kiezen uit al die prachtige kleuren. Ik wilde sowieso 3 shimmer/shine kleuren en een beige matte. Onze palette lijken totaal niet op elkaar. Kijk even op tessa haar blog, voor het zien van haar palette!

In de Mac, waar we besloten even iets te gaan eten en drinken, wilde ik even mijn palette open maken om er een foto van te maken voor op twitter en mijn vriend duwde snel weer het dekseltje er op. Hij vindt het systeem met de magneten, volgens mij wel leuk. Ik wilde vervolgens heel snel het weer open maken, omdat ik dus bezig was met een foto maken. Dit ging niet helemaal goed en nou is één pan aan de bovenkant beschadigd. Ik baalde wel flink, want ik wilde nog mooie foto's maken van het palette, als hij nog gloednieuw was! Hij is niet erg beschadigd en het is echt alleen de bovenkant. Nu ik het palette geswatcht heb, zie je er al bijna niets meer van. Mijn vriend voelde zich wel schuldig, maar ik had al gezegd dat het niet hoefde. Ik deed hem zelf zo wild open en met één hand.

Ik wilde een palette, die totaal anders was dan mijn andere INGLOT palette, maar wel met kleuren die ik eventueel dagelijks zou kunnen gebruiken. Ik wilde in ieder geval een matte crème kleur, voor te gebruiken bij wat lichtere ooglooks. Ik kwam toch weer uit op een bruine kleur, omdat ik bruin onwijs veel gebruik in mijn ooglooks. Negen van de tien keer heb ik bruine oogschaduw op. Ik besloot voor een mooie roze shimmer en een gouden shimmer te gaan. Ik vind alle vier de kleuren echt prachtig bij elkaar staan in een palette, dat is iets wat ik ook erg belangrijk vind en waar ik de kleuren ook op heb uitgezocht.





Swatches, zonder oogschaduwbasis en gemaakt met een veeg met mijn vinger.

De kleuren en de nummers van de oogschaduwpans:
Roze, shine 48 - Bruine, pearl 421, Goudkleurig, shine 34, Crème, matte 330

Wat een super pigmentatie he! Daarom heb ik een tweede palette aangeschaft! INGLOT is te vinden om de van baerlestraat 8, in Amsterdam. Ik woon vlakbij Amsterdam en ik weet het zo te vinden, maar voor mensen die er niet vandaan komen vind ik de winkel nog best lastig te bereiken. Voor dit palette betaalde ik €26 euro, wat ik echt een 'koopje' vind voor 4 onwijs gepigmenteerde oogschaduws.


Zijn jullie al bekend met INGLOT?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights