woensdag 12 oktober 2011

postheadericon Roze de kleur van de maand Oktober - Pink Nailart

Doordat Oktober de maand is van Pink Ribbon, was ik geinspireerd door roze. Zelf steun ik ieder jaar Pink Ribbon, door armbandjes en een agenda te kopen. Soms koop ik ook het tijdschrift, dat heb ik dit jaar nog niet gedaan. Ik ben hem ook nog niet tegengekomen. Met dit idee in mijn achterhoofd, besloot ik mijn nieuwe stamping polish te gaan uitproberen. Ik was natuurlijk ook nieuwsgierig naar de Stamping Polish van Dashicabeautyshop. Ik zelf ben erg fan van de stempellakken van Konad. Deze stempel prettig en de stempel komt goed op je nagel. Wat vind ik van de stamping polish van Dashica? 

Ik was verrast toen ik de stempellak op mijn plate smeerde. De stempellak voelde erg goed aan, niet te waterig, maar een wat stevige crèmelak. Als de stempellak namelijk de waterig is, dan pakt de scraper niet alle stempellak op en dat komt er een halve stempel op je nagel te zitten. Niets is vervelender dan, dat je wilt stempelen en continu komt er een halve stempel op je stempelkussen hebt zitten. De stempel kwam in één keer goed terecht op mijn nagel. Ik vind deze stamping polish erg prettig werken en ik merkte geen verschil met de stempellakken van Konad.

De stempellakken zijn hier te vinden en kosten 2.99€.

Hebben jullie al ervaring met de stempellakken van Dashicabeautyshop?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights