donderdag 13 oktober 2011

postheadericon Sephora oogpotlood wit

Al een lange tijd ben ik opzoek naar een goed dekkende oogpotlood, met een brede punt. Dit potlood van Sephora heeft de ideale maat, maar is het ook het ideale potlood? Ik wil dit oogpotlood, mits hij goed dekkend is, ook goed kunnen gebruiken in een ooglook.
Het oogpotlood van Sephora, is zoals altijd strak in het zwart en wit.

Ik vind het oogpotlood er aardig uitzien, maar niet zo goed gepigmenteerd als ik zou willen. Ik denk dat ik volgende keer een NYX Jumbo Pencil koop, want volgens mij is die beter gepigmenteerd dan deze. De eaxte prijs weet ik niet van dit potlood, maar volgens mij ligt het rond de 8 euro.

Gebruiken jullie vaak een witpotlood?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights