dinsdag 11 oktober 2011

postheadericon Aankopen Enchantra

Gister konden jullie mijn fotoverslag lezen van de Halloweenparty van Enchantra en vandaag, zoals beloofd, laat ik jullie mijn aankopen zien. Ik werd wel een erg hebberig van alle mooie beautyproducten in één showroom. Het liefst had ik de rekken vol China Glaze, Orly en Sleek producten allemaal in mijn winkelmandje gestopt. Helaas staat mijn bankrekening dat niet toe, dus moest ik keuzes maken. Benieuwd naar mijn aankopen?
Ik als nagellakliefhebber/addict, kan het natuurlijk niet laten om zonder nagellakjes thuis te komen. Ik hield het netjes en ik besloot er maar drie mee te nemen. Ik nam 2 lakjes mee van China Glaze die nog op mijn wishlist stonden. De neon-roze kleur Flip Flop Fantasy. Ik vind dat een leuke roze tenenkleur voor op mijn vakantie. Ik had een lakje van de Metro Collectie op het oog, het meest aparte kleurtje Trendsetter. Ik zag ook 4 van de 6 lakjes van de Foil Collectie van Color Club staan in het rek. Mijn oog is gevallen op het zilver-roze kleurtje Hot like lava.

 
Ik was verliefd toen ik het rek van Sleek zag. Ik vind Sleek zoals jiullie wel vaker hebben kunnen lezen een heel erg fijn en vooral ook betaalbaar merk. Sommige oogschaduws zijn nog beter gepigmenteerd dan oogschaduws van de grote merken zoals MAC en daarom houd ik zoveel van Sleek. Ook vind ik het leuk dat ze regelmatig met Limited Editions komen. Ik had van te voren bedacht dat ik in ieder geval wel een palette wilde, sunset/original en een Pout Paint. 

 Het is Sunset geworden en ik vind hem echt prachtig. Dit zijn echt mijn kleurtjes.


 Tot mijn grote verbazing zag ik deze Pout Paints nog niet in het rek van Sleek liggen, maar opeens had ik er een paar in het winkelmandje van Lisanne gespot. Het bleek dat Linda van Enchantra, nog geen plek had gemaakt in het rek van Sleek, waardoor ze nog in een lade lagen. Ik besloot Milkshake mee te nemen.

Zoals beloofd is de lipstain echt goed gepigmenteerd. Dit is maar één druppel Pout Paint. Ik ga als het een keer wat lichter buiten is, deze ook in een Face of the day laten zien. Het is nu even de donker buiten en de kleur komt niet tot zijn recht.

Als laatste kocht ik op aanraden van Tessa en Noraly deze prachtige loose eyeshadow van Sugarpill. Dit is tevens mijn eerste Sugarpill product.  Ik heb Noraly er al heel veel mee zien werken op de blog van Enchantra, dus ik wilde het ook wel eens proberen. Er stond een regenboog aan kleuren in het schap van Enchantra en ik wist niet goed welke ik moest nemen. Het is uiteindelijk Lumi geworden, een witte kleur met groene gloed erover heen.

Ik ben erg benieuwd hoe het is om met loose eyeschadow te werken. Ik ga het een keer op een zonnige dag proberen, want ik vind het wel erg mooi als ook die groene gloed te zien is op de foto's.

Wat vinden jullie van mijn aankopen? Zouden jullie ergens nog een aparte review over willen zien?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights