dinsdag 11 oktober 2011

postheadericon Filmaanraders die nu in de bioscoop draaien #1

Ik houd echt onwijs veel van films. Altijd al gedaan en sinds mijn Pathè Unlimited nog veel meer. Vrienden en kennissen vragen wel eens of ik in de bioscoop woon, want er zijn wel eens weken dat ik wel drie keer in de week naar de bios ga. Soms ga ik dan ook weer een paar weken niet naar de bios. Iedere maand is het zeker wel 2 keer raak, want anders is het ook zonde van mij abonnement. Benieuwd wat mijn film-aanraders van het moment zijn?




Friends with benefits
Een film waar ik onwijs naar uitkeek, door de leuke trailerdie heel vroeg in de bioscoop waren te zien en door de leuke acteurs Mila Kunis en Justin Timberlake. Het is geen nieuw verhaal, want we hebben dit soort verhalen al vaker gezien, Love and other drugs, No strings attached en ga zo maar door. Vrienden die besluiten eerst toch echt alleen vrienden te blijven, maar daarna toch vrienden worden met wat benefits. De afspraak in deze film is dan ook eerst om alleen seks met elkaar te hebben en dat het verder niets is.  Ik heb af en toe echt onwijs gelachen om Mila Kunis. Ik vind haar echt een hele goede actrice. Van Justin Timberlake, als zanger, ben ik een grote fan, maar echt acteurtalent had ik nog niet gespot bij hem. In deze film vind ik hem ook geen hele goede acteur, Mila doet het vele male beter, maar Justin doet het in deze film zo slecht nog niet. Zijn acteerprestaties zitten wel in een stijgende lijn en ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe film In time. Ik vond deze film erg leuk en ik heb soms heel hard moeten lachen.


Crazy, Stupid Love
Een romantische komedie, ik ging er met het idee heen, samen met mijn vriend, dat dit weer een standaard 'vrouwenfilm' stempel had gekregen. De film gaat over een man (Steve Carell) waarvan plotseling, tijdens een etentje, zijn relatie wordt verbroken. Zijn vrouw (Julianne Moore) is vreemdgegaan en vraagt een scheiding aan, als ze gezellig aan het diner zijn. Steve zit zwaar in een depressie en weet niet meer wat hij moet doen om er uit te komen. Als hij in een café zit komt hij een man tegen (Ryan Gosling). Ryan Gosling kwam mij superbekend voor, maar ik kon toch niet plaatsen waar ik hem nou van kon. Bleek dus, na het meteen zoeken, toen de film was afgelopen op mijn telefoon, dat het Noa is uit The Notebook. Steve zit iedere avond in een bar en mompelt in zichzelf met wie zou vrouw is vreemd gegaan. Ryan komt naar hem toe en neem het onder handen. De bar is namelijk het 'speelveld' van player Ryan. Ryan maakt van Steve een goeduitziende player, die zijn woordjes net zo goed klaar heb als Ryan. De film is zo onwijs grappig, zelfs mijn vriend heeft echt lachbuien tijdens deze film gehad. Ik vond deze film nog net ietsje grappiger dan Friends with benefits en daarom vind ik ook deze film een ultieme aanrader.

Wat vinden jullie de aanraders van deze maand? Hebben jullie één van deze films gezien?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights