donderdag 8 september 2011

postheadericon Outfit of the day - 5 September

Maandag was ik lekker een dagje vrij, waardoor ik lekker dingen voor mijzelf heb kunnen doen. Ik moest alleen wachten tot er iemand thuis kwam, die even een foto voor mij wilde schieten. Mijn broertje was zo lief om het te doen, alleen die heb echt geen verstand van camera's dus die klikt één keer in het wilde westen, zonder even de camera scherp te stellen en kijken of ik er leuk opsta. Er stond flink wat wind, ik kijk dan ook niet even charmant, maar dit was helaas de enige foto, die met moeite werd genomen. Oh kleine broertjes, zuchttt..
Ik wilde eens wat anders dan een zwarte of grijze panty/legging. Ik ben nogal geneigd om snel naar deze twee kleuren te grijpen. Het is juist ook wel eens leuk om een gele, rode of blauwe panty/legging te dragen. Ik vind printjes met bloemen erg leuk en dit vind ik vooral een erg leuk jurkje uit mijn kast. Er zit een geel bloempje in mijn jurkje, dus ik vond het wel leuk om een gele aan te doen. In mijn omgeving kreeg ik wisselende reacties, de één vond het wel leuk en de ander kon gewoon niet wennen, aan de kleur van mijn panty!

Blazer: Bershka
Jurkje: Sansonline (Vero Moda)
Riem: Intercity
Panty: Primark
Random flats

Wat vinden jullie van mijn outfit? en vooral wat vinden jullie van de gele panty?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights