vrijdag 9 september 2011

postheadericon Ik word oud(er)

Het is niet zo dramatisch dan dat de titel van deze post je doet vermoeden. Het is wel zoals ik het ervaar, dat het ligt aan dat ik ouder word en misschien ook dat ik verander. Mijn vriend vroeg van de week of ik mee ga naar Dirty Dutch in December. Er werden namelijk vorige week vip kaarten gekocht, die ik de laatste jaar koop. Ik ben de laatste jaren naar dit festival geweest en zelfs soms nog naar de aftershock van dit festival in Februari. Ik was dól op festivals, grote feesten en uitgaan. Ik kon wel drie in een de week uitgaan en ik had nooit ergens last van.. Tot vorig jaar. 

Ik kan opeens niet meer goed tegen drukte. Ik krijg er een benauwd gevoel bij en het kan zelfs zo erg worden dat ik het niet meer trek en tegen de vlakte ga. Vorig jaar tijdens Dirty Dutch, had ik het helemaal niet zo warm, want het was echt het begin van de avond. Ik ging (gelukkig) samen met mijn vriend even wat drinken halen voor de groep waar wij mee waren. Het duurde maar lang, waant het was daar toch zo ongelofelijk druk zeg. Op een gegeven moment kon ik er niet meer tegen en werd alles zwart voor mijn ogen. Ik kon nog net op tijd tegen mijn vriend zeggen dat ik mij niet lekker voelde worden. Hij heeft mij al een keer zien flauwvallen, want ook door de hitte van de douche kan ik wel eens tegen de vlakte gaan.

Ik merk dus aan alles dat ik ouder word. Ik kan gewoon niet meer tegen de drukte van de feesten.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights