maandag 12 september 2011

postheadericon Outfit of the day - 10 September '11

Zaterdag was het een warme, benauwde dag, echt zo'n drukkende lucht hing er boven Zaandam. Doordat wij pas in de avond uiteten gingen en ik het nogal snel koud heb, heb ik er toch voor gekozen om een lange broek aan te doen. Ook voorspelde buienradar in de avond wat heftige buien. Toch was het zo benauwd dat ik het niet kon verdragen om dichte schoenen aan te doen. In mijn tas nam ik een dun jasje mee voor als het wat zou afkoelen door de regen/onweer.

Een tijdje geleden kocht in dit shirtje bij de New Yorker, een winkel waar ik eigenlijk zo voorbij loop. Ik vind de kleding daar vaak te kort en het is het allemaal gewoon net niet. Zo af en toe loop ik er even naar binnen en dit shirtje vond ik wel erg leuk. De maat viel alleen erg vreemd, normaal draag ik van shirtjes een S of een M, maar bij dit shirtje zat een L nog veel te straks bij mijn schouders en boezem, waardoor ik maar een XL heb gekocht, erg vreemd maar goed. Hij valt nu aan de onderkant wel wat wijder, maar ik zelf vind het niet storend staan. 
Doordat het van licht doorschijnende stof is gemaakt, besloot ik om en basic wit hempje er onder te dragen. Door de groene bloemen die er in zitten verwerkt koos ik ervoor om mijn legergroene broek er bij aan te trekken, omdat deze perfect staat bij het groene bloempje uit mijn shirtje. Zelfs mijn nagellak had ik afgestemd op de groene tint in mijn kleding. Review volgt daar later over.

 
 Basic wit shirtje: Vero Moda
Hempje met bloemen: New Yorker
Broek: Pimkie
Schoenen: Al erg lang in mijn bezit, geen idee waarvan
Armbanden: Bruine armbanden H&M, de roze is een verjaardagscadeau van een vriendin.
Ketting: Pieces
Oorbellen: Capricci 

Wat vinden jullie van mijn outfit? Matchen jullie ook vaak je nagellak met je kleding?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights