dinsdag 13 september 2011

postheadericon Review: Sephora Atomic Volume Ultra Black - Maximum Volume Mascara

Wat zegt Sephora over deze mascara?

Atomic Volume Mascara (A mega-volume, ultra-black mascara)
Sephora Brand Atomic Volume Mascara - Ultra Black blows all other mascaras away. The dramatically dark color formula conditions lashes, keeping them pretty, healthy, and seriously stunning.

What else you need to know:
An innovative tubular brush applicator with a lash-lengthening comb perfectly separates lashes for a full, sexy flutter.

De mascara van Sephora heb ik al een langere tijd in mijn bezit. Ik kocht hem tijdens de 3 voor 10€ weken voor de eerste keer en ik hem later nog een keer voor de volle prijs gekocht.Ik weet niet meer precies hoe duur die kost maar volgens mij rond de 15€. Sephora is heel erg te spreken over deze mascara en zegt zelfs dat deze mascara alle andere mascara wegblaast. Andere mascara's zijn niets vergeleken bij de Atomic Volume in Ultra Black. Het serpareert alle wimper haren door het het buisvorming borsteltje en houdt de wimpers gezond en deze mascara is echt super zwart. Doet deze mascara wat hij beloofd?



 
Mijn kale wimpers. Ik vind mijn eigen wimpers niet heel erg mooi, ben er niet helemaal tevreden mee. Ik vind ze namelijk kort en niet mooi in vorm. Vooral mijn onderwimpers zijn zonder mascara eigenlijk onzichtbaar. Ik zie er zonder mascara gewoon niet gezond uit. Een klein laagje mascara geeft mij meteen een goede, gezonde oogopslag. Ik kan wel een flinke volume boost gebruiken.


Mijn wimpers met twee laagjes Atomic volume. Wat vind ik er nou echt van? Ik vind dat mascara de perfecte zwarte kleur heeft en ik vind dat mijn wimpers goed gesepareerd worden, alleen denk ik zelf dat er vast een mascara op de wereld is die mijn kleine haartjes ook goed kan separeren. Vooral mijn onderste wimper haren worden er echt niet beter op door deze mascara. De volume boost, mijn ellendig lange wimpers zie ik er ook echt niet door terug. Ik zie wel wat volume, maar nog niet het volume uit de perfecte mascara reclames. Toch is deze mascara op het moment voor mij de beste die er is, omdat andere mascara borstels mijn wimperharen, na één laagje al snel tot spinnenpoten om toveren. Ik ben nog zeker op zoek naar een andere mascara, eentje waar ik wel op alle punten over te spreken ben, maar voorlopig houd ik het dan toch maar even bij deze. De foto links met een laagje ootpotlood op mijn waterlijn. Ik vind dat zelf een mooi effect geven en het zorgt ervoor dat mijn ogen toch net iets meer spreken. 

Vanaf 23 September is onder ander deze mascara en de andere producten van het merk Sephora. Dus niet alle producten die bij Sephora te koop zijn, maar alleen het eigen merk, Sephora dus kan je vanaf vrijdag 23 September scoren voor 3 voor €10 euro. De prijzen van Sephora liggen ongeveer tot 30 euro, dus de korting kan wel oplopen tot 70 euro. Ik ga zeker wel het één en ander scoren!

Wat vinden jullie van het effect van de mascara op mijn wimpers? Hebben jullie ervaring met de mascara's van Sephora? Hebben jullie nog een perfecte mascara, die ook mijn wimpers wat volume geven?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights