maandag 5 september 2011

postheadericon Oorbellen van de Primark!

Deze oorbellen kocht ik vorige week bij de Primark in Hoofddorp. Ik heb een haat - liefde verhouding met de Primark. Ik ben hartstikke blij dat de Primark in November geopend wordt in Zaandam, dat scheelt weer een stuk reizen en wat minder teleurstelling als ze niets hebben.. Hoe komt het dat ik zo'n haat - liefde verhouding heb? Ik vind de Primark, eigenlijk een vreselijk, drukbezochte winkel en ik krijg het echt benauwd als ik de winkel binnen stap en ik zie honderden vrouwen de rekken afstruinen. De kleding vind ik meestal afschuwelijk, maar de acccessoires daarentegen, zijn wel echt helemaal mijn ding. Nou soms dan, soms valt de Primark zo tegen en de andere keer heb je een hele shopper vol als je bij één van de kassa's bent aangekomen. Zo nu en dan vind ik er zelfs wel eens leuke kleding, maar dat gebeurt echt zelden. De massale drukte in de Primark vind ik dus vreselijk. Ik houd echt niet van drukte, als ik zie dat het ergens druk is, dan ga ik ook gewoon niet naar binnen. Voordeel dat hij naar Zaandam komt, dat ik gewoon lekker voor de drukte kan gaan en als het weer niets is, zo weer buiten ben, zonder er voor te gereisd te hebben.  Benieuwd hoe de oorbellen mij staan?

Grote oorbellen en ik, die horen bij elkaar. Als ik ergens grote oorbellen zie hangen, dan krijg ik al snel een groot hebben - hebben gehalte. Ik ben ook gek op de verenoorbellen, dus dit was helemaal een perfecte combi. Voor de prijs, van 5 euro, hoefde ik deze prachtige oorbellen, ook niet te laten hangen. Ik ben de laatste tijd ook echt gek op oranje, dus dit was dan ook weer een reden om deze oorbellen te kopen.
Wat vinden jullie van deze oorbellen? Te groot, of vinden jullie ze wel bij mijn passen? Deel gerust je mening!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights