maandag 5 september 2011

postheadericon Winactie: Win een blush palette

Vanwege mijn goede statistieken en volgers die de laatste tijd met sprongen vooruit gaan, vond ik het zeker tijd om nog een winactie online te gooien.Deze keer kun je een prachtig blush palette winnen met daarin maar liefst 10 kleuren blush. Ik ben dol op blushes en ik kan er echt niet genoeg hebben. Van de nieuwe collecties van MAC bijvoorbeeld, vind ik toch echt de blush meestal het mooiste. Doe jullie mee? 




Hoe maak je kans op dit geweldige blush palette?
1. Je moet een volger zijn van mijn blog dit kan via GFC/bloglovin'
2. Een comment achterlaten wat jij zo leuk vindt aan Diva Of Geneva
3. Ik zou het leuk vinden als je deze post liked op bloglovin'
4. Ik zou het leuk vinden als je iets tweet over deze winactie
5. Ik zou het leuk vinden als je mij volgt op twitter: Kellss88

De winactie loopt van maandag 5 september tot en met  25 september!

1 comments:

Eline zei

Je blog is leuk omdat je suPer je best doet en omdat je je zelf bent!! Ik doe mee en ik volg je!!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights