zondag 4 september 2011

postheadericon Nieuwe LE Catrice - Big City Life

Op verschillende blogs uit het buitenland, kwam ik vanmorgen een nieuwe limited edition collectie tegen van Catrice. Het is nog onbekend of deze collectie naar Nederland komt, ondanks deze onduidelijk wilde ik deze pretty producten met jullie delen. Deze collectie van Catrice is anders dan dat we gewend zijn van Catrice. De collectie bestaat uit 4 paletten en 4 lakjes die onderverdeeld zijn in grote steden, vandaar de naam Big City Life. Een palette bevat 6 kleuren oogschaduw, 2 blushes, een duo applicator en een oogpotlood. Kijk snel verder voor dit geweldige nieuws!


 Berlijn
 Londen
 New York
Sydney

Op deze palettes wordt je toch spontaan verliefd!

De prijzen van de palette zullen, volgens verschillende berichten op het internet hoger liggen, dan dat we van Catrice gewend zijn. De palettes zullen rond de 8 euro gaan kosten en de lakjes voor de gewone prijs van 2.49. De prijzen die hier genoemd zijn, zijn onder voorbehoud, omdat er voor de rest vanuit Catrice nog niets is losgelaten.
 

Bron

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights