maandag 8 augustus 2011

postheadericon Vrijdag 5 augustus 2011

Dit is mijn outfit die ik even snel voor de vrijdagavond had aangetrokken, om even snel een rondje te lopen, op de oh zo leuke (niet dus) kermis bij mij in het dorp. Ik heb mijn vriend meegetrokken naar het Twiske, dat is een groot recreatiegebied en dat ligt een paar meter van af mijn huis. Ik hoef alleen maar het hoekje om te lopen en ik ben weg van de bewoonde wereld. Dit recreatiegebied is zo groot, dat je een paar uur lang geen mens hoeft tegen te komen. Nu met het mooie weer van de afgelopen dagen is het best druk met wandelaars en fietsers in de avond.
De laatste tijd gaan mijn vriend en ik, na het eten vaak even een stukje wandelen. We vinden dat de laatste tijd wel even lekker, om even er uit te zijn. Het werd wel al snel frisser, gelukkig had ik mijn jasje nog snel in mijn tas gestopt. Deze keer gingen we niet het hele recreatiegebied in, maar ik wilde toch nog even wat foto's schieten voordat we richting de kermis gingen. Ik vind vooral de eerste foto echt prachtige geworden.


Jurkje: Boetiekje in Amsterdam
Broek: HM
Jasje: Vero Moda
Tas: Primark

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights