dinsdag 9 augustus 2011

postheadericon Een dagje mee naar.. The gaypride in Amsterdam

Welkom allemaal bij mijn nieuwe rubriek op mijn blog. Af en toe neem ik jullie een dag mee in mijn leven, om te laten zien waar ik een dag zoal heen ga en met wat voor mensen ik weg ben bijvoorbeeld. Een soort fotodagboek eigenlijk. Ik ben zelf dol op foto's dus als ik een dagje weg ga, dan pak ik als eerste mijn camera in. Vorige week belde ik met mijn (stief) zusje Joyce, wij zeggen gewoon altijd zusjes. Dus als ik over zusje praat, dan gaat het over haar hihi. Toevallig kwam er te sprake, wat ik zaterdag zou gaan doen. Ik had nog geen plannen, behalve een geplande rijles. Ze vroeg of ik met haar en een vriendin mee wilde naar de Gaypride. Ik moest altijd op zaterdag werken, waardoor ik nog nooit de gelegenheid heb ik kunnen krijgen om naar de Gaypride te gaan. Ik zag wel altijd de té leuke foto's op Facebook voorbij komen, dus ik moest er gewoon een keertje heen. Ik woon vlakbij Amsterdam en met het openbaar vervoer ben ik met een half uur in Amsterdam, wat een luxe he. Ik weet namelijk dat er best veel mensen alleen al naar Amsterdam afreizen, om 'even' te gaan shoppen.
Joyce en ik 

De dag begon met wat lichte regen en af en toe toch een waterig zonnetje. Ik heb heel erg snel last van de zon, ik krijg er hoofdpijn van, dus daarom draag ik bij de eerste zonnestraal altijd al mijn zonnebril!We waren eigenlijk veel te laat in Amsterdam, om de prachtig, versierde boten goed te kunnen zien. Ik zag af en toe een mast voorbij komen, maar voor de rest heb ik niet veel kunnen zien van de parade. Dat vond ik wel zonde, dus als ik er volgend jaar heen zou gaan, dan zou ik wel eerder gaan, want juist dat lijkt mij ook nog fantastisch om te zien.


Toen wij op de grachten liepen, kwam er toch opeens een grote plensbui, iets wat je echt totaal niet verwachtte, waar we echt drijfnat door werden. Voordat ik mijn jas en paraplu had, was ik al helemaal doorweekt. Zelfs mijn camera scherm is doorweekt geraakt, waardoor er nu een plek in mijn camerascherm zit. Deze zie je gelukkig niet op foto's. Het was toch al tijd voor een nieuwe camera, omdat deze camera te vaak hapert. Dus ik kan er niet heel erg om treuren.
Ergens in een cafeetje aan de zijkant van het Rembrandt.

Ik ben dól op housefeestjes, daarom kwamen wij uit op het Rembrandtplein, waar een groot feest werd gehouden! Het gaan naar de grotere housefeesten wordt nu echt wel minder, door de forse stijgingen van de kaarten. Ik ga eind augustus nog wel naar Mysteryland, maar ik denk wel dat het de laatste keer is. 80 euro voor een kaartje vind ik nu toch wel echt te veel worden.

 Later kwamen nog een groepje met bekende meiden tegen en op de terugweg naar het Centraal, kwamen terecht in een vrijgezellen feestje. Het was een super geslaagde dag, maar in de avond ging het toch wel echt te hard en langdurig regenen, dat we toch best wel op tijd, om 20 uur de trein hadden.

Vonden jullie het leuk op een fotodagboekje te zien van een dag? Zal ik dit vaker doen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights