zondag 7 augustus 2011

postheadericon Essie - Bright Tights (Neon)

Vandaag heb ik neon oranje lakje voor jullie van Essie. De naam van dit lakje is Bright Tights en de naam is erg toepasselijk, want fel is dit lakje zeker. Het lakje is zo fel dat mijn camera erg veel moeite heeft, om dit felle lakje te fotograferen. Ik heb honderd foto's gemaakt en nog geeft die niet op alle foto's te werkelijke neon kleur weer. Dit lakje heb ik gekregen van mijn schoonmoeder, omdat zij dit lakje gekregen had op haar werk en het toch wat te fel vond. Daarom mocht ik hem hebben en ze weet hoe verslaafd ik ben aan nagellak!

De onderstaande foto geeft de kleur het beste weer, maar toch is het lakje echt nog wat meer neon. De neon kleur van een markeerstift, zo fel is het lakje. Wat vinden jullie van de kleur oranje? Voorheen vond ik het echt alleen maar een kleur voor op Koninginnedag, of als het NL eftal speelt. Tegenwoordig, vooral deze zomer, vind ik oranje echt een hele leuke kleur. Zo zie je maar hoe snel je mening over een bepaalde kleur kan veranderen. Wel vind ik oranje niet iets dagelijks, maar een leuke kleur om af en toe te dragen.
Het enige nadeel aan dit lakje is dat hij minstens vier laagjes nodig hebt voor je het idee hebt dat het een beetje dekt. Na vier laagjes is het lakje nog steeds niet volledig dekkend en ik vind het toch wel echt een nadeel, om vier laagjes te moeten aanbrengen van een lakje. Ik ben gewoon niet zo geduldig daarvoor. De laagjes zijn wel super snel droog, maar ik ben blijkbaar liever lui dan moe, met het lakken van mijn nagels!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights