woensdag 24 augustus 2011

postheadericon Versace Bright Crystal - Perfumed Bodylotion

Naast mijn geliefde parfum Bright Crystal - waar ik meerdere flesjes al van heb leeggespoten - bestaat er ook een geparfumeerde bodylotion, in dezelfde geur als mijn favoriete luchtje van Versace. Ooit kocht ik een keer een cadeauverpakking van dit luchtje, waar deze heerlijke bodylotion ook inzat. Vaak zijn deze pakketjes, bij onder andere Douglas, voor dezelfde prijs te koop. Je krijgt er dan dus een gratis, geparfumeerde bodylotion bij - wie wilt dat nou niet!

In de zomer vind ik het heerlijk om vroeg op de avond al te gaan douchen en als ik nog warm ben uit de douchen, vooral mijn armen in de smeren met deze bodylotion. Je kan hem ook op je hele lichaam insmeren, maar ik vind dat de geur dan te heftig word. Vandaar dat ik het alleen op mijn armen doe, dan ruik ik toch nog deze heerlijke geur.
Ik kocht deze bodylotion, samen met mijn inmiddels, alweer lege parfum voor 35€ bij de Douglas.

Kopen jullie ook wel eens van die (cadeau)pakketten, waar ook een geparfumeerde bodylotion bij zit? Zo ja, gebruik je deze bodylotion dan vaak? Wat vinden jullie van een geparfurmeerde bodylotion?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights