dinsdag 23 augustus 2011

postheadericon Outfit van Zaterdag 20 Augustus

De laatste tijd ben ik erg dol op de kledingstijlen uit de sixties. Veel kanten, tierenlantijntjes en a-lijnen. Deze jurk past helemaal in het straatje van de sixties. Timothy vindt deze jurk een vormloos gewaad,  omdat die vindt dat mijn vormen niet tot zijn recht komen. Hij bedoelt het natuurlijk goed, maar ik doe toch wel aan, wat ik in gedachten had. Noem het maar eigenwijs.

Mij zul je niet vaak op hakken zien, dus dit is wel een wonder. Ik vond alleen deze hakken, of uggs erg leuk staan onder dit jurkje. Mijn uggs wil ik alleen echt niet aan met dit weer, dan heb ik het gevoel dat mijn voeten wegsmelten. Het zijn dus deze hakjes geworden. Ik vond ze namelijk wel erg leuk bij mijn jurkje passen. Of zouden jullie hakken hebben aangetrokken, in een fellere - opvallende kleur bijvoorbeeld? Ik heb dan ook niet een grote collectie hakken, omdat ik erg lang ben (1.81) en mijzelf al snel, te lang voel bij het gemiddelde publiek. Daarnaast speelt er ook mee dat ik een zwakke rug heb en als ik hakken aan heb, dat ik daar juist meer last van krijg. Kortom hakken zijn niet helemaal mijn ding. Deze hakken van de Primark, heb ik alweer een lange tijd in mijn bezit en deze lopen wel erg fijn!

 Hempje onder het jurkje: Vila // Jurkje: Hennis en Mauritz // Hakken: Primark // Armband: Six

Wat vinden jullie van mijn outfit? Zouden jullie dit jurkje ook zo gecombineerd hebben, of had je een andere combinatie in gedachten? Laat het mij weten, misschien vind ik het ook wel een te gekke combi!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights