woensdag 24 augustus 2011

postheadericon Mijn perfecte jasje (OOTD)

In Maastricht, ben ik natuurlijk wezen shoppen. Ik kwam dit perfecte jasje tegen in de HM, bij het Divided gedeelte. Normaal ben ik niet zo´n divided fan, maar dit jasje is pure perfectie. Ik was al langere tijd opzoek naar een bruinkleurig jasje, maar ik kon maar geen leuke vinden. Tot ik dit suede exemplaar tegenkwam. Op de bovenstaande foto heb ik trouwens geen make up op, want ik ging naar het zwembad. Ik doe nooit make up op als ik ga zwemmen, want ik heb geen zin - ondanks waterproof make up- dat mijn make up over mijn wangen druipt. Ik heb nog heel lang getwijfeld, of ik mijn make-uploze gezicht wel online wilde zetten. Ik heb het dus wel gedaan, het gaat immers om het jasje en niet om mijn make up. Het jasje zit super heerlijk en is bij best wel veel kledingstukken te combineren. Wat vinden jullie van dit jasje?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights