dinsdag 2 augustus 2011

postheadericon The sun is shining - Holotime ♥

De zomer is vandaag dan eindelijk begonnen. Ik werd wakker en de zon scheen op mijn gezicht, heerlijk. Helaas had ik een late dienst en heb ik niet van het heerlijke zonnetje kunnen genieten. Wel heb ik nog even snel wat foto's kunnen schieten van een prachtig lakje van China Glaze met de naam DV8. De DV8 komt uit de OMG collectie en deze lakjes worden helaas niet meer gemaakt. De lakjes zijn nog wel te vinden op Ebay, maar je moet er tegenwoordig wel een flink bedrag voor neertellen, helaas. Er zijn nog wel wat lakjes die ik zou willen uit deze collectie, maar ik ga er echt geen 20 euro voor neerleggen.

Het holografische effect is erg goed aanwezig, in dit prachtige blauwe lakjes. Ik krijg echt een ultiem zon, zee en strand gevoel van dit lakje. Als de zon schijnt dan krijg ik vaak zin om holografische lakjes uit mijn stash te pakken, omdat de zon dan zo prachtig weerkaast in de holografische deeltjes, waardoor mijn nagels de hele dag schitteren. Ik krijg dan ook vaak veel complimenten, omdat het gewoon lekker opvallend is. Het té opvallende gevoel, wat ik heb met mijn lippen, dat heb ik echt totaal niet met mijn nagels. Mijn nagels mogen opvallen, geen kleur is mij te gek. Vooral ben ik dol op crème lakjes, holografische lakjes of een lakje met een shimmer. Glitterlakjes vind ik niet snel mooi en de glitterlakjes zijn dan ook echt op één hand te tellen.


Update: Marjolein wees mij er op dat er nog een paar van de lakken uit de OMG collectie bij Enchantra te koop zijn!

Wat vinden jullie van DV8? Dragen jullie ook graag holografische lakjes als de zon schijnt?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights