woensdag 3 augustus 2011

postheadericon Wet n wild lakjes

Toen mijn stiefzusje plannen maakte om naar Amerika te gaan, maakte mijn hart een sprongetje, want in Amerika hebben ze geweldige merken nagellakjes. Inmiddels is zij allang weer terug uit Amerika, maar toen ik zondag bij mijn vader was zag ik vijf prachtige Wet n Wild lakjes, op de tafel staan, die zij voor mij heb meegenomen. Naomi heel erg bedankt daarvoor! Ze had mij al laten weten dat ze opzoek was gegaan naar roze lakjes, omdat ze weet dat ik erg veel van roze lakjes hou. 

 Naomi nam de volgende kleuren voor mij mee:
Casting Call // Frosted Fuchsia // Lavender Pearlescent // Dreamy Poppy //Blazed
De lakjes bevatten zowel namen. Ik vind het erg prettig als lakjes een naam hebben.
 Dreamy Poppy & Blazed zijn mijn favorieten kleuren.

De lakjes kosten in Amerika, ongeveer een euro per stuk. Dit is natuurlijk geen geld en zeker niet in verhouding met de goede kwaliteit die je krijgt. Ik had wel al vaker van het merk gehoord en vorig jaar waren ze op sommige punten ook nog in Nederland nog te koop, naar mijn weten is dit merk alleen nog maar via webshops te bestellen.

Welk kleurtje is jullie favoriet? Waren jullie al bekend met het merk?





0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights