maandag 1 augustus 2011

postheadericon Tweeënhalf jaar samen met mijn lieve vriendje

Vandaag, 1 augustus 2011, vieren Timothy en ik alweer ons tweeënhalf jaar samen zijn. Wat gaat de tijd ongelofelijk snel als je gelukkig met elkaar bent. We hebben besloten om geen cadeautjes te geven aan elkaar, maar ik had hem wel een lieve kaart gegeven, omdat ik weet dat hij dit erg leuk vindt. We weten toch niets voor elkaar te kopen, dus daarom hebben we besloten om op 12 augustus 3 dagen naar Maastricht te gaan. Op maandag 1 augustus, als wij allebei gewoon moeten werken, is het namelijk niet zo leuk om wat te gaan vieren. We wilde sowieso toch nog een weekendje weg, omdat we dit jaar niet op zomervakantie gaan, vanwege mijn afstuderen, wat gelukkig in één keer goed is gegaan.

Ik vond het wel erg leuk om jullie een klein kijkje te geven, in de foto's van de afgelopen tweeënhalf jaar samenzijn. Foto's van in het begin tot ongeveer nu. De laatste tijd hebben wij erg weinig foto's gemaakt, maar dat gaat dit jaar met ons weekendje weg - vakantie naar Turkije, helemaal goed komen.






 





Hopelijk vonden jullie het leuk om wat foto's door de jaren heen te zien, van onze relatie.

1 comments:

Eve zei

Gefeliciteerd! En natuurlijk alvast heel veel plezier in Maastricht gewenst!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights