zaterdag 6 augustus 2011

postheadericon Mijn favorieten Juli '11

Vanaf deze maand komt er ook iedere maand een post online met daarin mijn favoriete beautyproducten van de afgelopen maand. Ik vind het echt heel erg leuk om favorieten te bekijken op andermans blog, vandaar dat het mij ook leuk leek, om ook een favorieten post te maken. Ik vond het eigenlijk nog vrij lastig om mijn favorieten te selecteren, omdat ik merkte dat ik bijvoorbeeld meerdere blushes prachtig en favoriet vind op dit moment.Ik kan soms sowieso echt heel erg moeilijk, dan neem ik bijvoorbeeld met shoppen, om het mijzelf maar makkelijk te maken, maar allebei. Een hele slechte eigenschap is dat, ik weet het. Deze eigenschap moet ik nog maar eens afleren hihi.
 Twee prachtige blushes en een prachtige bronzer. Een blush is denk ik echt mijn favoriete beautyproduct. Ik vind ze vooral van MAC zo prachtig en ik kan daar dan gewoon uren naar staren. De Semi Precious collectie bracht hele mooie blushes en oogschaduws uit en daar had ik toch echt een zwak voor. De MAC Cheekpowder in My Paradise is de perfecte koraalkleurige blush. De overspray zit er nog aardig op, alleen aan sommige zijkanten, begint het mooie bloempje wat te vervagen, jammer genoeg. Waarom moet het nou altijd weer een overspray zijn, zo zonde vind ik dat soms. Daarboven zie je de MAC Mineralize Skinfinish in Rose Quartz. Vanaf het begin dat ik dit product zag moest en zou ik het hebben, maar ik vond dat ik al zoveel had gekocht qua beautyproducten de laatste tijd. Ik merkte aan het zien van beautyblogs, dat de Rose Quartz tot favoriete skinfinish was gebombardeerd. In veel MAC stores/counters bleek hij al snel uitverkocht te zijn. Na twee weken getwijfeld te hebben, begaf ik mijzelf toch richting Amsterdam, met de hoop dat hij er nog lag. Ja hoor Amsterdam had net wat producten binnen gehad en daar lag die dan, de gorgeous Roze Quartz!

Soms moet ik erg vroeg werken en dan grijp ik de laatste tijd naar mijn Body Shop Bronzer in 03 medium, om even snel een gezond kleurtje op mijn gezicht te creëren. Ik heb dan een gezonde glow op mijn gezicht, zonder dat het mij teveel werk bezorgd.
Mijn favoriete gezichtscrème is op het moment de Nivea dagcrème met SPF 6, voor de normaal/gemengde huid. Sinds ik af en toe, wanneer mijn huid erg veel oneffenheden laat zien, mijn PCLE crème gebruik, is mijn huid een stuk rustiger en egaler en kan ik producten gebruiken voor de normale huid. Graag heb ik wel een SPF in mijn dagcrème, omdat mijn wangen anders erg droog worden door de weersinvloeden. 

Voor mijn huid gebruik ik op dit moment nog de Dream Cream. Ik had de laatste tijd erg veel last van allergieeën, waardoor er soms wat droge, lastige en vervelende plekken, vooral op mijn onderbenen, zichtbaar waren. Ik liep niet graag met blote benen, omdat ik het gewoon echt geen gezicht vond. Ik kocht een tijd geleden deze Dream Cream en ik ben overtuigt van de helende werking van deze crème. Je ziet mijn huid langzaam opknappen en ik hoop snel weer, als het weer het toelaat, met blote benen rond te huppelen.
Mijn favoriete oogschaduwpalette van de maand Juli, is toch echt wel het Oh So Special palette van Sleek. Sinds ik het palette gespot had op het internet, moest en zou ik het bestellen. Dit palette is erg veelzijdig en je kan er een nude look mee maken, maar ook een heftige look. Daarnaast is mijn favoriet van deze maand, de geweldige Smoked Ruby. Ik twijfelde eerst of ik hem wel moest aanschaffen, omdat ik hem best wel donker vind voor mijn huid en haar en de combinatie met Smoked Ruby, leek mij niet geschikt. Een medewerkster van de MAC, had hem even aangebracht op mijn oogleden en hij stond echt heel erg mooi. Ik was gelijk verkocht, wat het maakte dat ik met drie producten de MAC verliet .(Rose Quartz, Smoked Ruby en Mineralize Skinfinish in medium) Ik had toch nog een bijenkorf kaart gekregen van mijn schoonmoeder, omdat zij hem toch nooit gebruikte, lief hè!
Mijn favoriete lipsticks van de maand juli zijn toch wel geworden: De Essence I'm Sailing van de 50's girls reloaded collectie. Swatches en foto's van deze lipstick zijn hier te vinden. Daarnaast ligt de prachtige Melon lipstick van Estee Lauder, net als I'm sailing een oranje/koraal kleurtje, maar Melon is wat feller oranje, dan de I'm Sailing van Essence. Daarnaast zie je Berry Pink van Essence. Een fuchia roze lippenstift, die voor mij doen wel echt aan de felle kant is, maar toch ben ik er de laatste tijd erg gelukkig mee en draag ik hem vooral vaak in de avonduren.


Mijn favoriete nagellak van deze maand is toch wel Miami Peach van Chanel. Ik ben niet zo van de Chanel lakjes, want ik vind het vaak even te duur voor 'maar' een lakje. Dit lakje moest ik gewoon hebben en ik ben er zo blij mee. De gouden shimmer er in is echt prachtig! Dit lakje draag ik erg vaak en hij blijft ook 4 dagen zitten zonder te chippen. Ik en mijn eerste Chanel, zijn gelukkig samen! Ik had hier ook wat foto's van gemaakt voor op mijn blog, maar helaas zijn deze foto's verwijderd door Picasa, omdat ik over mijn limiet heen was gegaan.

Hoe vonden jullie het om eens mijn favorieten te zien van de maand?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights