Posts tonen met het label Chanel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Chanel. Alle posts tonen
zaterdag 6 augustus 2011

postheadericon Mijn favorieten Juli '11

Vanaf deze maand komt er ook iedere maand een post online met daarin mijn favoriete beautyproducten van de afgelopen maand. Ik vind het echt heel erg leuk om favorieten te bekijken op andermans blog, vandaar dat het mij ook leuk leek, om ook een favorieten post te maken. Ik vond het eigenlijk nog vrij lastig om mijn favorieten te selecteren, omdat ik merkte dat ik bijvoorbeeld meerdere blushes prachtig en favoriet vind op dit moment.Ik kan soms sowieso echt heel erg moeilijk, dan neem ik bijvoorbeeld met shoppen, om het mijzelf maar makkelijk te maken, maar allebei. Een hele slechte eigenschap is dat, ik weet het. Deze eigenschap moet ik nog maar eens afleren hihi.
dinsdag 28 juni 2011

postheadericon Chanel - Miami Peach

Ja hoor daar is die dan mijn eerste Chanel!! Ik had voor mijn verjaardag in April en van mijn collega's op mijn oude werk, Douglas bonnen gekregen en deze had ik bewaard. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest halen, aangezien ik echt om kom in de luchtjes en in de make up. Ik had er een tijdje geleden al een MAC - Paint pot van gehaald, bij de MAC Counter in de Douglas. Dolgelukkig was ik dat ik Miami Peach in mijn handen kreeg van de verkoper van de Douglas. Ik vind het namelijk onwijs duur voor een nagellakje, maar omdat ik de cadeaubonnen toch nog had, besloot ik deze mee te nemen. Miami Peach staat al maanden lang op mijn wishlist! Vanmorgen vroeg moest ik even invallen op de voorschoolse opvang en ik ben naar huis geraced omdat ik zag dat er nog een lekker zonnetje was. Ik wilde graag mijn Miami Peach in de zon fotograferen, maar helaas was de zon alweer verdwenen en wordt het straks noodweer, als we de weerman mogen geloven.


De nagellak is best wel sheer en je hebt voor een volledige dekking helaas wel echt drie lagen nodig. Om de gouden shimmer op de foto te leggen zonder de zon, was best wel moeilijk. De shimmer is helaas niet op alle foto's erg goed zichtbaar


Chanel - Miami Peach is een prachtige koraal kleurige nagellak met een gouden shimmer er in. Ik ben dol op koraal kleurige nagellakjes en op de gouden shimmer, dus dit is voor mij een ideale combinatie. Producten met een gouden shimmer vind ik echt prachtig en ik kan dat soort producten ook erg moeilijk weerstaan en vaak belanden deze ook in mijn (digitale) winkelmandje.

Miami Peach is o.a. de koop bij Douglas, Ici Paris etc.. voor de prijs van €21.50

Heb jij het er voor over om voor deze prijs een nagellakje te halen?


woensdag 9 maart 2011

postheadericon My (Birthday) Wishlist

Vandaag heb ik een wishlist voor jullie, Tussen haakjes staat B-Day, dat is omdat ik April jarig ben en vast een van deze dingen ga kopen!

De producten die ik graag wil hebben van links naar rechts;
  • Het prachtige strapless taupe jurkje van Dorothy Perkins
  • Horloge van Friis and Company
  • Nagellakrek. Ik ben er nog niet uit of ik nou een wandrek wil of een tafelrek
  • Deze super leuke tas van Ydeltuyt
  • Chanel Miami Peach
  • Een nieuwe camera
  • Deze prachtige Ti Sento oorbellen
  • Hanger van Lamoon en een bijpassende lange zilveren ketting
Wat vinden jullie van mijn wishlist?

Liefs,

Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights