donderdag 18 augustus 2011

postheadericon Essence Ballerina Backstage lakjes

Vorig weekend was ik in Maastricht en ik had al tegen mijn vriend gezegd dat ik even naar de Kruidvat moest, om te kijken of de nieuwe Limited Editions van Essence of Catrice. Eenmaal in de Kruidvat zag ik de Ballerina Backstage collectie van ver al liggen in de Kruidvat. Opeens liep ik erg snel naar de schappen toe en griste de lakjes weg die ik wilde hebben. Ik had van te voren op de persfoto's natuurlijk al gezien wat ik wilde hebben van de Ballerina Backstage collectie. Ik had alleen twee kleuren nagellak op de foto's gezien, die mij het meest opvielen. Eenmaal toen ik volop keus had, want de gehele collectie stond nog in de schappen, nam ik ook alleen de twee lakjes mee die ik al voor ogen had.

03 On your gracile tiptoe // 05 Grand-plié in black
Natuurlijk kon ik de koraalkleurige nagellak niet aan mij voorbij laten gaan. Ik heb misschien al meerder kleuren die hier op lijken, maar voor 1.79€ ga ik niet zitten twijfelen of ik een kleurtje heb die (bijna) identiek is als on your gracile tiptoe. De koraalhype is een hype waar ik ook aan mee doe, omdat koraal gewoon prachtig staat bij mij, niet al te bruine huid. Zelfs in de zomer ben ik niet erg gekleurd.
Grand-plié in black vind ik wel echt een speciaal kleurtje. Alleen vind ik het een kleurtje, zwart met oranje glitters, die niet thuis hoort in een collectie die in augustus uitkomt. Als dit kleurtje in oktober uitgekomen was, met halloween, of met kerst, want alles met glitters vind ik al snel geschikt voor de kerst. Ik vind dit wel echt een aanrader.


De lakjes komen uit de Ballerina Backstage collectie van Essence en deze lakjes behoren tot een limited collectie. Als je één van deze lakjes, of andere producten uit de Ballerina Backstage collectie aan je stash wil toevoegen, moet je snel een bezoek aan de Kruidvat brengen. 

Voor één van deze, of één van de andere lakken. Er zijn in totaal 5 kleuren, betaal je maar €1,79. Voor de prijs kan je het in ieder geval bijna niet laten liggen. De kwaliteit-prijsverhouding is ook dik in orde. De kwaliteit is super en deze lak, met een topcoat, als extra laagje, blijft makkelijk 3-4 dagen zitten zonder te chippen.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights