vrijdag 19 augustus 2011

postheadericon Fotoverslag Maastricht dag 2

In deel 1 van mijn fotoverslag van Maastricht hebben jullie mijn eerste dag door middel van foto's een beetje het gevoel gehad, dat jullie er bij waren. Na lang twijfelen, of wij wel of niet ook een bezoekje zouden brengen aan Duitsland, besloten wij om het niet te doen. We wilde graag nog Maastricht in en we kunnen niet alles tegelijk. Helaas was geen van beide deze zondag open, anders zou het echt wel wat makkelijker te plannen zijn. Ik was wel wat teleurgesteld dat we niet naar Duitsland konden, want ik had mij daar eigenlijk erg op verheugd. Mijn lieve vriend heeft mij beloofd dat we ooit nog een keer een weekendje naar Duitsland gaan!
 Ontbijtjes in het van der Valk hotel!
 

Ik ben dol op de Romeinse stijlen van bruggen en op de foto's van Maastricht had ik deze brug al gespot. Ik vind dit echt zulke mooie bruggen en ik moest en zou er ook mee op de foto gaan.



 Deze hoed wil ik hebben in het zwart, maar hij is echt overal uitverkocht.
 Een van de winkelstraten van Maastricht.

 Het begon opeens erg  te regenen, dus wij waren even opzoek naar een schuilplaats. In het park kwamen een grote boom tegen en dit prachtige beekje, waar wij even hebben gewacht tot het wat droger werd.


 Mijn haar werd met het uur pluiziger door het vreselijke weer.

 Strawberry Cosmopolitan gedronken en wat gegeten in restaurant Kiwi.

Zie je ik heb het goed voor elkaar, Timothy houdt mijn aankopen vast hihi.

Dit was deel 2 van mijn fotoverslag en hopelijk vonden jullie het net zo leuk om te zien dan mijn eerste verslag.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights