woensdag 27 juli 2011

postheadericon Win één van de twee nagellakpakketjes ter ere van mijn 100 volgers!


Ik heb de 100 volgers bereikt op GFC en de volgers via Bloglovin' gaan ook erg hard opeens. Ik voel mij erg vereerd, want ik vind iedere volger die ik er bij krijg zo ontzettend leuk! Ik werk nog steeds met heel veel plezier aan mijn blog.  Ter ere van deze leuke aantallen heb ik voor jullie een winactie georganiseerd! Ik volg zelf de meeste mensen via bloglovin' omdat ik het een erg handig systeem vindt! Ik ben iedereen erg dankbaar voor het trouwe volgen en de leuke comments die jullie iedere dag achter laten.

Wat kan je winnen?
Nagellakpakket 1:
Catrice- Am I blue or am I green?
NYC: Park Ave
Catherine Arley - 670
Essence - Choos me

Of nagellakpakket 2
China Glaze - Admire
Catrice - Iron Mermaiden
Sinful Colors - Strip poker
Sinful Colors - Dozen Roses


Wat zijn de voorwaarden?
1. Je moet een volger via GFC/bloglovin' zijn 
2. Je moet een comment achter laten en laten weten welk nagellakpakket je het liefst wil winnen

Extra entry's
1. Tweet het volgende: Win één van de twee nagellakpakketjes op http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @Kellss88
2. Like het artikel op bloglovin'

De winactie loopt van 27 juli tot en met 17 augustus. De winactie loopt wat langer door, omdat ik 12 augustus nog lekker een weekendje wegga. 19 augustus maak ik bekend wie de winnaars zijn! Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen! Liefs,

2 comments:

Linda verstegen zei

Ja ik wil!!!
Super leuke actie!!!
Pakketje 1 is wel heel gaaf!!!

Lina zei

Ik volg je via bloglovin en ga over 3 seconden het artikel liken op bloglovin. Ik wil het liefst pakketje 2 winnen :)


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights