donderdag 28 juli 2011

postheadericon Coral Cascade - Mijn perfecte zomerkleur voor op je nagels

Aangezien de zomer in Nederland nog al op zich laat wachten, moet ik de zomer en het bijbehorende zomergevoel maar zelf in huis halen. Ik ben de laatste tijd echt in love met koraal, peachy kleurige lakjes, shirtjes, jurkjes, blushes. Het is echt helemaal mijn ding. Als ik iets in de winkel zie wat een koraal/peachy kleurtje heb dan ga ik er automatisch meteen op af. Ik moet altijd even kijken of het iets leuks is.


Niet te opvallende, in your face kleurtjes, maar je ziet wel dat er een kleurtje aanwezig is. Ik heb zeker een tiental lakjes die ongeveer aan deze kleur voldoet. Mijn MAC Cheekpowder in My paradise is ook in deze prachtige kleur, laat dit product dan ook net een favoriet van mijn zijn. Koraal/peachy is de kleur van de zomer in mijn ogen en er zijn ook heuse koraal trends op het moment. Op de bovenstaande swatch is Coral Cascade te zien van Color Club! Op de bovenstaande swatch draag ik wel 3 laagjes, want dat heb dit pretty lakje wel echt nodig voor de juiste kleur en een goede dekking. Ik heb dit lakje gedragen met een topcoat van Poshé en het lakje blijft bij mij 3 dagen zitten zonder te chippen, daarna ben ik ieder lakje toch ook wel weer zat, ja ook mijn favoriete kleurtje. Begrijpen jullie mij nog, hihi. Ik vind het gewoon niet leuk om continu naar hetzelfde lakje te staren op mijn vingers. Vaak haal ik hem er dan ook alweer af, voordat hij ergens een chip heeft zitten.

Wat is jullie perfecte zomerkleur?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights