dinsdag 26 juli 2011

postheadericon Review Essence Lipsticks Limited Edition 50's Reloaded Lipsticks

Toen ik de persfoto's zag van de toen nog verwachte Limited Edition 50's Girls Reloaded collectie, wist ik dat ik de beide lipsticks, moest toevoegen aan mijn stash. Normaal ben ik helemaal niet zo'n fan van Essence Lipsticks, want ik vind de verpakkingen, pigmentatie, de kleuren en de geur die er af komen helemaal niets. Deze verpakkingen van deze LE zag er echt perfect uit en de kleuren ook.

 Ik wilde deze gewoon hebben, maar ik woon in de buurt van Amsterdam en de leuke- musthave items van de collecties zijn hier altijd al meteen weg en worden naar mijn mening niet of slecht nog bijgevuld in de Kruidvat. Ik weet dat het een limited edition is, maar een paar keer aanvullen dat is toch niet teveel gevraagd. Ik merk wel dat de limited editions steeds populairder worden en tegenwoordig liggen er alleen nog maar testers in het vak van de Kruidvat. Lieve Joyce van Prettybrilliant had een keer aangeboden dat ze wel een keer wat voor mij wilde mee nemen van een Limited Edition, omdat ze vaak bij haar nog compleet in het schap liggen. Joyce stuurde deze lipsticks, plus nog een leuk extraatje naar mij op en ik ben haar daar erg dankbaar voor!

 01 Back to the 50's (rood) en 02 I'm Sailing (koraalkleurig)
Ik was vooral erg benieuwd naar 02 I'm sailing, omdat ik echt dol ben op koraalkleurige kleurtjes.
De swatches van de beide lipsticks

Wauw wat een pigmentatie komt er van beide kleuren af! Wat een voordelen hebben deze LE lipsticks zeg. De verpakking vind ik erg netjes, de pigmentatie is top en de geur is ook niet onaangenaam. Ik heb beide lipsticks gedragen en ik moet zeggen dat ik erg verrast ben over de de rode kleur Back to the 50's, ik heb namelijk nooit eerder een rode lipstick gedragen en ik vind de dekking van deze lipstick echt top! Ik had namelijk niet een hele goede dekking verwacht bij deze kleur, maar mijn vooroordelen werden meteen weggewuifd bij het maken van de swatches! De kleur 02 I'm sailing is echt een prachtig kleur, hij is precies zoals ik hem in mijn gedachten had. Hij lijkt wel erg op mijn MAC - Cut a caper, ik zal ze eens naast elkaar swatchen. Mijn vriend dit een erg mooi kleurtje, die houdt sowieso van wat zachtere kleuren.


De houdbaarheid van de lipsticks is ongeveer 2 uur, daarna moet de lipstick wel echt bijgewerkt worden. De houdbaarheid is dit niet erg lang, maar ik vind het gewoon probleem om even mijn lippen bij te werken. Mocht je toch wat meer houden van long lasting lipsticks, dan zijn deze kleurtjes niet de juiste keuze daarvoor.

Ik heb express geen fullface foto's gemaakt, omdat deze kleuren nog terugkomen tijdens andere looks! Ik wil ook niet teveel dezelfde producten aan jullie laten zien en daarom heb ik er voorgekozen, om een face of the day een andere keer te doen met één van deze kleuren. Zondag zagen jullie de rode back to the 50's al voorbij komen in een outfit of de dag!

De lipstick kost per stuk 1.99€ bij de Kruidvat. Wil je één van deze lipsticks scoren, wees dan er snel bij, want het is een limited edition.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights