dinsdag 12 juli 2011

postheadericon Gekregen voor mijn diploma - Mi Moneda ketting

 
Ongeveer andere halve week geleden kwam mijn vriend opeens met een cadeautje thuis.Hij had een cadeautje voor mij gekocht, omdat ik mijn diploma heb behaald en hij zo ongelofelijk trots op mij was. Ik zag meteen aan het tasje wat hij mag gaf dat het van mijn favoriete juwelier kwam en mijn hart maakte meteen een sprongetje. Hij wist namelijk dat ik heel erg graag een Mi Moneda ketting wilde hebben, helemaal nadat mijn ketting was gebroken een paar werken geleden. Ik weet de exacte prijs niet maar ik weet wel dat ik er toen voor heb gekeken en dan ik het echt veels te duur vond voor een ketting en dat ik hem daarom aan mij voorbij heb laten gaan.


Mi Moneda is Spaans voor mijn muntje. Het muntje wat je ziet zitten in de ketting kan je verwisselen en er zijn onwijs veel soorten munten te verkrijgen in zilver, goud, rosé. Ze hebben nu zelfs munten gemaakt van schelpen. Er zijn ook heel veel soorten ketting te vinden, dus het was voor mijn vriend nog een hele opgave op een sieraad voor mij uit te zoeken. Ik vind het onwijs leuk dat die zelf naar de winkel is gegaan en zelf het hele sieraad heeft uitgezocht. Dit cadeautje betekend onwijs veel voor mij!

Tijdens mijn diploma uitreiking droeg ik natuurlijk mijn gekregen sieraad vol trots om mijn nek heen!

Hebben jullie ook een sieraad waar jullie veel waarde aan hechten en waarom?
Waren jullie al bekend met Mi Moneda en wat vinden jullie van dit sieraad?

1 comments:

Helco zei

Wat waanzinnig mooi! \o/


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights