maandag 11 juli 2011

postheadericon Catrice - Limited Edition Papagena- C02 Birds of a Feather

Vorige week kwam ik langs een Kruidvat en ik moest even gaan kijken of ze de nieuwe collectie hadden van Catrice. In Amsterdam hadden ze de nieuwe collectie al liggen, maar het schap was al flink geplunderd. Ik zag een prachtig palette, die hetzelfde formaat hebben als de Absolute eye colours palettes uit de vaste collectie van Catrice. In deze palette zitten vier prachtige kleuren die goed bij elkaar passen.

 Ik vind de verpakking van deze oogschaduw quad echt prachtig versierd. De jungleachtige versieringen op het doosje passen perfect bij deze LE. De kleuren zijn ook echt afgestemd op de jungle. Ik draag nooit groen op mijn ogen, omdat ik het al snel niet mooi vind staan bij mijn ogen. Ik vond deze quad alleen zo prachtig dat ik eens even ga experimenteren met de kleuren.

 In de oogschaduw zelf zijn ook veel details te vinden van de jungle en ik vond het eigenlijk zonde om hem te gaan swatchen en te gaan gebruiken. Alle details gaan dan weg en dat vind ik erg zonde.

De pigmentatie vind ik echt super, daar was ik erg verrast door. De legergroene kleur (matte) onderaan op de foto vind ik wel wat korrelig, maar misschien dat het met mijn paint pot als basis niet meer zo korrelig is. 

Een look met dit palette komt later deze week nog online op Divaofgeneva!

Het nadeel van dit palette is dat het afkomstig is van een Limited edition van Catrice en dat het erg snel uitverkocht kan zijn in de winkels. Wil je dit palette ook toevoegen aan je stash, dan moet je er snel bij zijn. Dit palette is voor de prijs van 4.49€ te vinden bij de Kruidvat.

Wat vinden jullie van deze aparte collectie? Heb je wat gescoord van de Papagena collectie, of laat je deze collectie aan jou voorbij gaan?

1 comments:

Helco zei

Wat een práchtige kleuren! En wat een mooi design ook! ^_^


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights