woensdag 13 juli 2011

postheadericon Something Sweet

Something Sweet van China Glaze is één van de lakjes die ik als allereerste bestelde op Transdesign. Something Sweet is een licht roze crème lak en bevat dus geen shimmers of glitters. De crème lakken van China Glaze zijn het beste aan te brengen in dunne lagen en deze dekken dan ook na 2 laagjes. Ik heb dit lakje speciaal opgedaan, omdat ik het mooi vond passen bij de jurk die ik droeg op mijn diploma uitreiking (Voor het zien van de jurk klik hier) Ik vind de lak echt prachtig staan als je een lichte huidskleur hebt, zoals ik dus.


 Het mooie aan de foto's is die ik heb genomen van de lak op mijn vingers en van het nagellakpotje zelf dat het iets lichter uitkomt op de foto's dan dat het lakje in het echt is. De kleur is tevens ook erg geschikt als basis voor een nailart creatie.
Het lakje heeft een natuurlijke glans en een topcoat is niet nodig om het extra glanzend te maken. Ik heb de topcoat aangebracht om de houdbaarheid van de lak iets te verlengen. De nagellak blijft drie dagen zitten zonder te chippen.
  Wat vinden jullie van Something Sweet? Zouden jullie het lakje zou dragen, of vinden jullie de kleur daarvoor te saai? Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

1 comments:

Helco zei

Mooie, bijna nude kleur! Ben benieuwd naar een nailart-creatie van je! ^_~

Liefs! Hel


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights