donderdag 26 mei 2011

postheadericon Sleek Storm EOTD

Het is nu alweer een tijd terug, dat ik voor het eerst mijn allereerste Sleek Palette in mijn handen kreeg. Namelijk het Sleek Palette Storm. Ik gebruik hem vrij vaak, omdat hij palette zowel neutrale, als donkere kleuren bevat. Ik ben snot en snotverkouden, dus ik heb wat rode oogjes op de foto's. Ik zie er ook echt doodmoe uit, gewoon weg doordat ik door de benauwdheid niet goed slaap. Al met al, vind ik het een geslaagde look geworden, voor een dagje werken.


 

Gebruikte producten:
  • Make Up Studio - Foundation Almond
  • Catrice - Concealer Palette
  • Sleek Blush in Rose Gold
  • MAC Paintpot in Soft Ochre
  • Sleek Palette Storm
  • Sephora Kohl and Liner 01 Keep Black
  • Maybelline - One by One mascara
  • MAC Chatterbox
Wat vinden jullie van mijn look?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights