vrijdag 27 mei 2011

postheadericon Review Sleek Palette Paraguaya

Om maar in het Sleek Thema te blijven. Van het weekend plaatste ik een kleine bestelling bij Enchantra. Ik bestelde een Konad lakje, in de kleur grijs en het Sleek Limited Edition Paraguaya Palette. Ik had op verschillende beautyblogs, dit prachtige palette al voorbij zien komen. In eerste instantie, dacht ik dat ik het aan mij voorbij liet gaan. Ik vond het namelijk wel een erg fel palette, na het zien van de eerste swatches. Tot dat ik op de site van Natascha van Beautytas een subtiele ooglook zag, die gemaakt was met het Paraguaya palette. Toen was ik overtuigd! Ik ben namelijk wel erg fan, van de koraal kleurige looks en deze zijn ook goed te maken met dit palette. Genoeg gekletst, laten we naar de foto's kijken

 Dit is het doosje waar het palette in hoort. Het doosje is super leuk versierd!


Zo mooi als het doosje is, zo gewoontjes is het palette zelf. Je ziet niets meer terug van het leuke design op het doosje. Dit vind ik wel echt een gemiste kans. Gelukkig staat de naam op het palette, dat is handig als je meerdere sleek palettes hebt, zodat je meteen in één oogopslag kan zien welk palette je in je handen hebt.

 De namen van de oogschaduws staan er bij! Erg handig! Blush,Cameo, Peach Gold & Bittersweet zijn mijn favorieten!


Moet je die fantastische pigmentatie eens zien! Deze swatches heb ik gemaakt, zonder oogschaduw basis en met één veeg van mijn vinger.

Wat vinden jullie van dit palette? Zouden jullie het aanschaffen? Of huiveren jullie, bij het zien van deze felle kleuren. Ik ben benieuwd naar jullie mening! Jullie kunnen natuurlijk ook weer een EOTD verwachten. Dit palette is een limited edition, dus als je hem wilt aanschaffen, dan moet je dan zo snel mogelijk doen.

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights