woensdag 25 mei 2011

postheadericon Tag: Als ik zeg.. dan zeg jij

Ik heb op veel verschillende blogs, als ik zeg, dan zeg jij gelezen. Ik vind dit een super leuke tag om te lezen, bij andere bloggers. Ik vind het erg leuk om de bloggers, persoonlijk te leren kennen. Ik hoop dat jullie het erg leuk vinden om te lezen.

Als ik warm zeg, zeg jij:
Bodrum, Turkije
Ik was vorig jaar met mijn vriend, en vrienden naar Bodrum gegaan en ik heb daar echt een heerlijke vakantie gehad. Het was er echt super warm!

Als ik lekker zeg, dan zeg jij:

Op het moment, met dit lekker weer vind ik aardbeien echt heerlijk. Ik vind heel veel dingen lekker, ik lust ook eigenlijk bijna alles van hele gezonde dingen, tot ongezond eten. Gelukkig ben ik gezegend met een snelle stofwisseling.

Als ik knap zeg, dan zeg jij:
Mijn lieve vriend, Timothy
Als ik schattig zeg, dan zeg jij:
Mijn kat, Zoë. Ze is hier echt net bij ons thuis. Ze is nu inmiddels aan een jaar en is een stuk groter geworden

Als ik leuk zeg, dan zeg jij:
 Shoppen natuurlijk, dan vind ik de leukste bezigheid. Ik houd van Amsterdam, ik kan mij daar uren vermaken

Als ik favoriet zeg, dan zeg jij:
 Ik ben fan van Greys Anatomy en ik heb nog heel wat afleveringen te kijken. Door de drukte met school, kom ik er vaak niet aan toe.

Als ik jurk zeg, dan zeg jij:
 Ik houd van subtiele jurkjes. Overdreven grote jurken, zijn niet mijn ding!

Als ik rood zeg, dan zeg jij:
Ik vind rode lipstick echt heel erg leuk staan, maar op de één of andere manier, vind ik het eng om naar buiten te gaan met knalrode lippen. 

Als ik mobiel zeg, dan zeg jij:
Mijn blackberry. Die ik af en toe vervloek, omdat hij weer eens vast loopt, maar aan de andere kant kan ik echt niet zonder mijn geliefde Blackberry..

Als ik honger zeg, dan zeg jij:
 Lasagne, of een andere pasta soort. Ik ben gek op alles waar een pastasoort in verwerkt zit. Ik heb dan ook in mijn vakantie in Italië, een paar jaar geleden, echt heerlijk gegeten

Als ik saai zeg, dan zeg jij:
 Wielrennen, vind ik onwijs saai om naar te kijken.

Als ik schitterend zeg, dan zeg jij:
 Venetië, Italië 
Dit vind ik echt één van de mooiste plekken, waar ik ooit ben geweest.
Ik ga hier zeker nog een keer heen

Als ik bloggen zeg, dan zeg jij:

Mijn eigen blog, Diva of Geneva
Ik vind het nog steeds super leuk, om te doen en ik hoop dat mijn lezers dat ook nog steeds vinden.

Hopelijk vonden jullie het erg leuk, om mij persoonlijk weer een beetje beter te leren kennen.
Ik ga geen mensen taggen, maar iemand die het leuk vind om over te nemen, mag dat zeker doen.

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights