zondag 29 mei 2011

postheadericon Mijn favoriete oorbellen van dit moment

Helaas heb ik twee dagen, problemen gehad met mijn vriend zijn laptop. Ik heb mijn foto's staan op een SD kaart en zijn laptop, is de enige pc/laptop in zijn huis, die mijn SD kaart kan lezen. Wonder boven wonder, startte zijn laptop vanmorgen vroeg opeens op. Daarnaast voel ik mij nog steeds erg beroerd. Het wordt steeds erger en de verkoudheid, slaat op mijn zwakke plek, mijn longen. Ik hoest momenteel de longen uit mijn lijf en ik word gek van mijzelf. Ik hoop dat mijn lichaam, sterk genoeg is om zelf te herstellen, maar vaak is dat niet het geval. Ik kamp regelmatig met ontstekingen of infecties in mijn longen. Ik heb ook mijn scriptie definitief ingeleverd en ik ben nu aan het wachten op de uitslag. De uitslag volgt als het goed is 31 mei.
Vorige week ben ik even naar Amsterdam te gaan om te shoppen. Helaas viel het tegen en zag ik veel leuke dingen. Ik heb wel wat leuke sieraden gescoord en een paar shirtjes, maar voor de rest vond ik de collectie die nu in de winkels lig niet echt geweldig. Ik had niet het gevoel, dat ik alles wilde hebben. Dat idee heb ik wel vaak en dan is het voor mij erg moeilijk om wat te kiezen in de winkels.





Deze prachtige turqiouse/blauw oorbellen kocht ik bij de sieradenwinkel Six. De oorbellen kosten €9.95. Deze prijs vind ik erg meevallen. De oorbellen moeten wel voorzichtig worden behandeld en worden opgeborgen. De veren in de oorbellen zijn namelijk erg kwetsbaar.

Wat vinden jullie van deze oorbellen? Vinden jullie ze te groot, of zouden jullie ze ook dragen?
Zouden jullie het leuk vinden, als ik eens mijn favorieten sieraden laat zien van dit moment?

Ik ben erg blij, dat ik weer kan bloggen. Ik heb jullie gemist!

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights