zondag 23 oktober 2011

postheadericon Terug uit Alanya!

Lieve bezoekers, vrijdagnacht ben ik teruggekomen uit Alanya. Gister had ik meteen een drukke dag met afspraken, vandaar dat ik nu pas actief ben op mijn blog. Ik wil jullie allereerst bedanken voor alle lieve comments op de artikelen die ik had ingepland. Ik vind het erg leuk om te zien, dat als ik op vakantie ben, dat jullie trouw mijn blog bezoeken. De artikelen waren allemaal op zich goed ingepland, met wat kleine foutjes, maar die zijn nu allemaal verholpen.

Er komt natuurlijk een reis- en fotoverslag aan en ik heb natuurlijk ook geshopt! Morgen komt er meer online over mijn geweldige vakantie in Alanya.

Er is tijdens mijn vakantie ook een winactie online gekomen, dus ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen http://divaofgeneva.blogspot.com/2011/10/win-een-beautypakketje.html

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights