dinsdag 18 oktober 2011

postheadericon Win een beautypakketje

Ik heb weer  een leuke winactie voor jullie in petto. Ik heb een mini beautypakketje samengesteld, maar niet met de minste producten. Ik ben zelf erg te spreken over de Eyeliners van Catrice, dus vandaar dat ik er meteen twee had gekocht. Color Club, is naast China Glaze en O.P.I. mijn favoriete nagellakmerk. Dus het leek mij wel erg leuk om daar ook een lakje van weg te geven. De eyeliner van Essence vond ik erg mooi, dus ik had er al meteen twee gekocht. Nu is twee eigenlijk wel te overdreven, dus daarom zit die in het pakketje!

Volg mijn blog met Bloglovin of met GFC. Allebei mag natuurlijk ook! 
Like mijn bericht op  Bloglovin
Twitter: Win een beautypakketje bij Divaofgeneva en volg @Kellss88
Mocht je FB hebben dan zal ik het leuk vinden als je mij 'liked' Mijn FB page komt steeds meer tot leven, dus het is erg leuk om mij te gaan  volgen. 
Deze winactie loopt vanaf 18 oktober tot en met 1 november. 2 november wordt de winnares bekend gemaakt.

Meiden succes!

1 comments:

Anoniem zei

Ik doe zeker mee!! Leuke blog!!
Liefs Carmen


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights