zaterdag 1 oktober 2011

postheadericon Mijn favorieten van september '11

De maand september is alweer voorbij. De maand van de herfst, maar als ik nu naar buiten kijk, lijkt het wel hoogzomer. De zomer die wij nog niet hadden gedacht, dus ik geniet nog maar van de laatste, warme zonnestralen in Nederland. Vorige maand had ik even geen tijd voor een favorieten artikel en ik vond het zo stom om het in het midden van de maand als nog online te gooien. Ik heb er nu express even de tijd voor gemaakt, want ik vond wel dat ik het nu wel online moest zetten. Genoeg gekwekt, het wordt tijd voor mijn fotoverslag van mijn favorieten van de maand september.
Ik heb de laatste tijd erg last van droge lippen, maar gelukkig heb ik een heerlijke scrub van Lush, die daar erg goed tegenwerkt. Als ik twee keer in de week mijn lippen scrub met deze scrub en daarna een verzorgende lippenbalsem aanbreng, bijvoorbeeld Rosebud Salve dan heb ik geen last van droge lippen. Ik heb erg snel last van droge lippen en dat is de schuld van de irritante weersveranderingen. De ene dag is het weer koud, en heb ik mijn uggs aan een paar dagen later is het weer helemaal omgeslagen en kunnen mijn slippers en zomerjurkjes weer uit de kast.

De nieuwe gel-eyeliner van Essence heb ik al laten zien op mijn blog en hij bevalt zo goed dat het echt een favoriet van mij is geworden. London Baby is een echte aanrader, die perfect past bij, mijn geliefde bruine oogschaduws.
Mijn review over deze primer hebben jullie een tijd terug kunnen lezen. Ik vind deze primer zo fijn. Mijn make up blijft de hele dag prima zitten en deze primer is erg geschikt voor mijn droge huid. Ik ben zo verrast over een primer van maar vijf euro!
Het luchtje Love van Morgan. Een heerlijke zoete, zomerse geur en ik ben er gek op. Zolang het nog heerlijk weer blijft is deze parfum echt perfect.
Love door Morgan is een bloemig en fruitig parfum voor vrouwen. Love werd gelanceerd in 2004. Morgan heeft voor deze combinatie gekozen voor een heerlijk zachte oosterse bloemengeur. De ingrediënten van roze peper, mandarijn, groene appel, framboos, gardenia, jasmijn, roos, rode appel en kersen zorgen voor een sensuele vrouwelijke geur. Love van Morgan is geschikt voor de romantische avondjes en een heerlijk avondje uit. De flacon van het parfum heeft een sensuele en vrouwelijke uitstraling door de verschillende roze kleuren. De parfumeur is Dorothee Piot.
Mijn nieuwe blush. Ik heb er geen swatches nu bijgedaan, omdat ik deze apart wil reviewen met de andere trio blush van Sephora. Deze blush is perfect voor mij, nu mijn gezicht nog wat gebruind is. Ik ben wel bang dat deze blush, voor mijn witte winterhuidje veel te donker is. Dat maakt mij niet uit, dan haal ik hem alleen in de lente/zomer te voorschijn.
Mijn leave in conditioner van Frederic Fekkai, wat te koop is bij de Douglas. Het is een beschermde, gladmakende conditioner die mijn haar heerlijk zacht maakt en tot in de puntjes verzorgd.
De foundation die ik op het moment het prettigst vind is de veelbesproken Photo Finish foundation van Catrice in 020. De foundation laat gewoon een dun laagje om mijn gezicht achter, zonder dat ik voel of zie dat ik foundation op heb. Ik vind het namelijk vreselijk als het te dekkend is, want ik wil dat de paar sproeten die ik heb in mijn gezicht gewoon zichtbaar blijven. Er worden alleen wat oneffenheden weggewerkt en in combinatie met de Prime and Fine, vind ik deze foundation op het moment echt favoriet.
 Iedere maand heb ik wel favoriete lipproducten. Ik draag meestal lipstick met een créme finish.
 De NYX lipcream is echt favoriet. Dit is de kleur Milan, alle kleuren zijn vernoemd naar steden. Deze lipcream voelt echt heerlijk zacht aan op mijn lippen.

MAC - Lady Gaga Viva Glam - Bubblegum pink is een perfecte licht roze kleur. Deze lichte kleur past goed bij mijn huid.
 O.P.I. Chapel of Love is één van de mooiste roze lakjes die ik bezit. Tijdens de maand september heb ik dit lakje erg veel gedragen.

Marrakech van W.I.C. by Herôme is de perfecte koraalkleur.

Mijn eerste Inglot palette heb ik deze maand weer erg veel gebruikt. De kleuren zijn prachtig en barsten van het pigment.
De nieuwe wenkbrauwpotloden van Catrice vind ik erg prettig. 020 Date With Ash-ton is de naam van deze eyebrow stylist. De kleur is echt perfect voor mij, ik kan geen dag meer zonder dit wenkbrauwpotlood.
De nieuwe blush van Sleek in Suede. Ik heb hem al gereviewd voor Diva Of Geneva en deze blush heb ik sindsdien erg veel gebruikt.

De oogschaduw in Fresh Brown n5, kocht ik tijdens de 3 voor 10 euro actie van Sephora. Deze oogschaduw was ook te zien in mijn shoplog. Ik vind beide kleuren goed gepigmenteerd en ik ben al snel om als het een bruine kleur is.

Als jullie nog ergens een aparte review over willen lezen, laat het mij dan weten bij de comments!

Wat vonden jullie van mijn favorieten? Wat zijn jullie favorieten van de maand September?

1 comments:

Anoniem zei

Leuk bericht, ik vind t altijd wel leuk om de favorieten van een ander te zien, zo koop je sneller iets als je het nodig hebt...! Wil je elke maand zo'n bericht maken? En misschien kun je ook een 'opgemaakt' bericht maken??
Liefs Carmen


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights