zondag 2 oktober 2011

postheadericon NOTD - China Glaze - Custom Kicks

Sorry voor de wat latere update van vandaag, maar het is zo heerlijk weer de laatste tijd, dat ik even geen zin had om heel erg ver vooruit te schrijven. Ik moest gewoon nog even van de laatste september en oktober zon genieten. Tijdens mijn beursinkopen liet ik al mijn aankoopjes zien, waardoor dit prachtige lakje van China Glaze genaamd Custom Kicks. Custom Kicks is alweer een ouder lakje uit de Kicks collectie van 2009. Ik wil hem jullie toch laten zien wat het lakje is echt pretty! Dit lakje samen met andere lakjes uit deze collectie stonden nog op mijn wishlist. Ik kocht tijdens de beurs ook Entourage, die toevallig ook uit de Kicks collectie komt.

Custom Kicks is een prachtig turquoise, azuurblauwe kleur, met een lichte gouden shimmer er in. Het is sneldrogende lak, die perfect dek in één laagje en zo zie ik het ook graag. Ik draag voor de intensiteit van de kleur, dan toch vaak nog een tweede laagje. Op boven- en onderstaande foto draag ik Custom Kicks alweer drie dagen en er is  nog geen tipwear te zien. Ik ben fan van dit lakje en dit lakje gaat zeker mee op vakantie over twee weken!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights