zaterdag 17 september 2011

postheadericon Review: Catrice - Prime and Fine

Wat zegt Catrice over dit product?
CATRICE presenteert Prime and Fine – het nieuwe assortiment professionele producten voor een uitstekende basis. Ideale voorbereiding: de Smoothing Refiner. De olievrije op siliconen gebaseerde primer maakt poriën onzichtbaar en vult rimpeltjes; je huid is zacht en verfijnd. Je bent nu klaar voor je grote entree! Wordt geleverd in een hoogwaardig potje.
Toen de producten bekend werden die plaatsnamen in het nieuwe schap van Catrice, viel mij meteen iets op. Catrice komt eindelijk met een primer in het vaste assortiment. Ik was gelijk nieuwsgierig, of dit mijn holy grail werd als primer. Ik heb de primer van Gosh gebruikt en die van Sephora, maar beide zijn op en ik wil nog geen nieuwe kopen, omdat er op dit moment nog geen leuke aanbiedingen waren. Ik ben deze primer volop gaan testen voor mijzelf en natuurlijk ook voor mijn blog. Ik deel namelijk graag mijn ervaringen over een nieuw product met jullie. Benieuwd naar mijn ervaring?
Allereerst moet ik Catrice complimenteren met de prachtige luxe uitstraling van het potje. Ik vind het alleen een nadeel dat het van glas is, want ik sleep het de hele week heen en weer van thuis naar mijn twee thuis, bij mijn vriend. Gelukkig is het wel stevig glas, dus het potje kan wel wat hebben. De inhoud van de pot is 14ml, wat een behoorlijke hoeveelheid is voor een primer. Nadat ik het plastic heb verwijderd en de deksel van het potje heb afgehaald komt mij een heerlijke geur tegemoet. De primer is licht roze van kleur en ik vond het eigenlijk zonde om mijn vinger er in te steken. De primer ziet er zo mooi uit als die ongebruikt is. De primer voelt enorm zacht aan en zo zacht als hij aanvoelt, zo voelt hij ook op mijn huid. Ik vind zelf de geur erg prettig, maar ik heb juist ook gelezen dat niet iedereen de geur even fijn vind. Je hebt maar een klein beetje primer nodig, als basis onder je foundation. Ik vind het erg prettig als mijn make up op zijn plaats blijft zitten. 

De primer heb ik om 07.00 uur op mijn gezicht gesmeerd en na 8,5 uur lang werken en de hele avond nog door, besloot ik het de eerste dag om 23.00 uur van mijn gezicht te halen. Mijn make up zat nog perfect. Ik heb dit ritueel meerdere malen getest, maar later  dan 01.00 uur ben ik niet naar bed gegaan de afgelopen tijd. Ik ben hartstikke tevreden over deze primer, een top product heeft Catrice gemaakt!

 Pluspunten:
  • Luxe uitstraling
  • Verkrijgbaarheid bij de Kruidvat
  • Budget prijs: 4.99€
  • Het product doet wat hij beloofd, voor mijn huidstype
  • De primer is zuinig in gebruik
  • Olievrij
Minpunten:
  • Glazen potje
  • Niet iedereen vind de geur lekker. Ik zelf heb daar geen problemen mee
  • Niet iedereen vind het hygiënisch omdat je steeds met je vinger in het potje zit
  • Gebaseerd op siliconen 
Hebben jullie de Prime and Fine al getest?

    0 comments:


    Zoeken op Diva of Geneva

    Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

    Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

    Volgers

    Translate

    Highlights