donderdag 15 september 2011

postheadericon Sleek Nude Collectie

 
Een tijd geleden heb ik de gelegen Nude Collectie besteld bij Enchantra, door wat vertraging bij Sleek, zijn de collecties wat later uitgeleverd. Ik heb echt sinds het begin van de zomer erg uitgekeken naar dit palette. Een palette met alleen maar naturel tinten, dat is helemaal mijn ding. Als ik namelijk moet werken, heb ik altijd neutrale kleuren op mijn ogen. Was het, het wachten waard op deze collectie? Benieuwd naar mijn mening?
 Prachtige lichte tinten op de bovenste rij en mooie donkere kleuren, mat of shimmer op de onderste rij.

Sleek heeft weer leuke namen verzonnen voor deze kleurtjes. Ik vind het wel erg jammer, dat er in de meeste palette een standaard zwarte bij zit. Ik heb namelijk meerdere palettes in mijn bezit en daarom barst ik dus van de matte zwarte kleuren uit de Sleek palettes. Ik gebruik de zwarte kleur nooit uit het palette. Zwart op mijn ogen is geen gezicht bij mij. De heftig voor mij en ik zie er dan ook nog eens erg moe uit.


De eerste rij, lichte kleuren, vallen mij echt enorm tegen. Alleen het laatste kleurtje van de rij vind ik erg mooi. De pigmentatie is niet goed en de kleuren zijn ook erg poederig, waardoor als je deze oogschaduws aanbrengt, erg veel last krijg van fallout. De donkere kleuren zijn prachtig, goed gepigmenteerd en niet zo poederig als de lichte kleuren.

 Sleek Blush is Suede
Prachtige natuurlijke, bruine kleur blush.

De pigmentatie van deze blush is prachtig. Rechts is de blush met één veeg met mijn vinger. Moet je nagaan wat er voor pigmentatie er af komt als je met een kwast er over heen gaat. Je moet opletten als je Sleek blushes gebruikt dat je niet teveel van de blush in één keer aanbrengt. Een klein beetje is al genoeg. Je wilt er natuurlijk niet als een clown bijlopen. Een stippling brush, vaak te herkennen aan donkere haren aan de onderkant, en wat lichte haren aan de bovenkant van de brush- is handig om de blush gedoseerd aan te brengen. Links is de blush nog wat overdreven aangebracht en deze heb ik wat geblend. Zo kunnen jullie goed zien welke kleur het is en hoeveel pigmentatie het product bevat.
De pout polish, een verzorgende lippenbalsem, met SPF 15 in Bare Medium. Ik vind het erg fijn dat deze gepigmenteerde lippenbalsem een factor er in heb zitten. Dit beschermd mijn lippen het hele jaar door. De geur van de Pout Polishes vind ik echt heerlijk, het heeft een hele specifieke geur. Je moet het gewoon echt zelf ruiken.


Bare medium is niet super gepigmenteerd, zoals mijn felroze Pout polish. Het laat een heel licht nude kleurtje op je lippen achter. Het is meer wat glans die je op je lippen aanbrengt. Ik vind het heerlijk zacht aanvoelen op mijn lippen.

Ik vind de kleuren niet even goed gepigmenteerd, wat erg jammer is. Ik had toch van Sleek wel wat beter verwacht, want omdat ik meerdere palettes in mijn bezit heb, ben ik gewend van Sleek dat de palettes top pigmentatie hebben. Ik ben daar dus wel in teleurgesteld. De donkere kleuren vind ik daarentegen echt prachtig. Deze kleur blush is zelfs geschikt voor mijn lichte huidje. Ik heb nog wel eens last gehad met Sleek dat een blush te gepigmenteerd was voor mijn lichte huidskleur. De pout polish vind ik heerlijk! Al had die van mij ook wel wat gepigmenteerder gemogen. Ik koop toch alle palettes die ik mooi vind, want Sleek heeft gewoon prachtige collecties.

Het Sleek palette: Me myself and Eye twijfel ik nog een beetje over. Sommige kleuren uit het palette heb ik namelijk wel in een andere palettes!



Look met alle producten van de Nude collectie! Ik heb de foto helaas met flits moeten maken, omdat het al donker was buiten. Ik vind foto's persoonlijk mooier zonder flits. Ik heb geen uitgebreide foto's gemaakt van de look, omdat het namelijk niet erg bijzonder is. Ik heb wel vaker bruintinten laten zien in een EOTD.

De producten zijn te koop bij verschillende webshops, onder andere bij Enchantra. De collectie is een limited edition. De prijzen van de producten zijn:
Palette: 7.25€
Blush: 4.99€
Pout Polish: 6.49€

Wat vind jij van de Nude Collection? Ben je ook zo'n Sleek fan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights