zondag 30 oktober 2011

postheadericon Face of the day - 27 oktober '11

Donderdag schreef ik een artikel over de nieuwe lipsticks van Kate Moss by Rimmel. Als je de swatches nog niet hebt gezien, moet je even op de link klikken. Mijne nieuwe Kate lipstick moest natuurlijk getest worden. Op de foto draag ik lipstick nr.01, de perfecte kleur rood die Kate altijd draagt. Een paar maanden geleden durfde ik nog niet met rode lipstick naar buiten, maar het onbekende, het nieuwe is er af. Doordat mijn huid nu nog erg gebruind is van de vakantie, kan ik deze kleur goed hebben. Ik ben wel benieuwd hoe het in de winter staat, als ik weer een blanke huid heb. 

Wat vinden jullie van deze kleur rood?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights