zondag 30 oktober 2011

postheadericon China Glaze - Trendsetter (Metro collectie)

Dit lakje wilde ik op de beurs al meenemen, maar door dat de korting niet gold op de nieuwe lakjes van China Glaze. Tijdens mijn bezoek aan Enchantra, wist ik het meteen, Trendsetter neem ik mee. Een kleur die ik meteen bij het zien van de eerste swatches van de collectie al vinden hebben. Het is een heel apart lakje, dus ik ga er vanuit dat veel mensen hem juist niet mooi vinden. Het lakje heeft dus de naam Trendsetter gekregen. Ik vind het niet echt een kleur die een trend wordt, want ik denk dat ik de kleur niet mooi vind in kleding. Al wie weet, aan oranje moest ik ook erg wennen en nu houd ik er van.

Dit mosterdgele kleurtje, met gouden shimmer erin, dekt in twee lagen. De lak lakt net als alle andere lakken van China Glaze erg prettig. Ik heb dit lakje alleen gedragen om te swatchen, omdat hij erg vloekte met mijn leeuwengeel aan.

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Vinden jullie het een echte trend, of vind je de kleur maar tien keer niets?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights