donderdag 27 oktober 2011

postheadericon Kate Moss Lipsticks by Rimmel Londen.

Gister was ik even met een vriendin wat wezen lunchen en naar de bioscoop geweest. De bioscoop zit bij ons in de stad, waardoor het even verleidelijk was om te kijken of de lipsticks er al waren van Kate. Ik had gehoord dat ze in sommige filialen al gespot waren.  Ik had twee kleuren op het oog nummer 01 en 03. Benieuwd of ik ook deze kleuren mee nam?

Toen ik daar aankwam was er een display geplaatst met daarin de lipsticks van Kate. Ik had gelezen dat er 8 kleuren waren, maar er waren er maar 6 in het display. Ook is er maar plaats voor 6 in het display. Ik had kleur 02 gezien op foto's van de Rimmel Londen Party, maar deze is niet in de winkel te bekennen. Weet iemand daar iets meer van af? Ik heb alle kleuren natuurlijk geswatchd en ik vond daar 3 kleuren erg mooi van. Nummer 01,03 en 05. Ik besloot er twee mee te nemen. Ik koos voor de nummers 01 en 05. Misschien dat ik de andere kleur 03 ook nog eens koop. Soms word ik nog al eens verrast door swatches van andere mensen.
Twee mooie kleuren, die je mij niet snel zult dragen. Als je mij kent zie je mij toch het meest met koraaltinten. Ik wilde juist voor de herfst/winter nog een rode, paarse en roze lippenstift. Inmiddels heb ik ze alle drie gekocht. De paarse is van M.A.C. en die review ik een andere keer.

De roze kleur 05 en de rode kleur 01. Hele goede pigmentatie, voelt lekker zacht aan op je lippen. Het is net als je lippenbalsem op hebt, zo fijn voelt deze lipstick aan op je lippen. De lipstick ruikt heerlijk zoet, maar ook weer niet kauwgomballenzoet.
 05
01. 
Dit is echt Kate Moss rood. Kate Moss draagt vaak een perfecte rode kleur op haar lippen. 
Deze lipstick is zo'n perfect rood kleurtje.

Ik ben erg tevreden over deze nieuwe lipsticks van Rimmel. Allemaal voordelen en ik vind ze ook goed geprijsd 9.49€. Op het moment loopt er een actie van Kruidvat, dat je bij iedere Kate Moss lipstick 2 euro korting krijgt. Bovendien geldt er ook een kortingsactie bij de Kruidvat dat je 35% korting krijgt op 2 make up producten. Ik betaalde uiteindelijk maar 8.34 voor twee lipsticks, wat natuurlijk echt een koopje is.

Wat vinden jullie van de nieuwe lipsticks? Hebben jullie al wat gescoord? Of laat je het aan je voorbij gaan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights