maandag 31 oktober 2011

postheadericon A different look - Face of the day (29 oktober '11)

Wekenlang ben ik opzoek naar het juiste hoedje. Honderden hoedjes heb ik op mijn hoofd gehad en vele ervan vond ik dan ook super. Ik wist alleen niet goed of het wel stond of niet. Tot een vriendin zei dat ik het gewoon moest doen. Ik moest hem gewoon kopen. Ze hadden toen dit hoedje alleen maar in een grote maat, die zou over mijn hele hoofd zakte. Dat werd hem dus niet. Nu een tijd later kwam ik bij de H&M toch weer hetzelfde hoedje tegen, maar nu hadden ze hem wel in mijn maat yeah.

Ik ben er zo gelukkig mee! Ik heb al bedacht dat ik hem ga dragen met een grijs jurkje tijdens het huwelijksfeest van mijn opa en oma. Ik vind het wel leuk om het hoedje op speciale gelegenheden te dragen. Ik ben erg benieuwd hoe de omgeving op mijn hoedje reageert. Ik zelf vind hem in ieder geval wel erg leuk.

Ook heb ik eens Smokey Eyes gemaakt. Ik vind het zelf wat te donker in combinatie met mijn haar en huidskleur.

Hoe vinden jullie het bij mij staan?

1 comments:

nickyboutique zei

Staat je heel erg leuk ! ^^


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights