donderdag 16 juni 2011

postheadericon Lakjes van de Hema

Een tijdje geleden alweer liep ik even in mijn pauze de plaatselijke Hema binnen. Ik werkte op een kinderdagverblijf die dag en ik heb dan rond 2 uur, een uur pauze.  In een uur pauze kan je veel doen, dus ik ga meestal even de plaatselijke winkels in, waar ik op dat moment werk. Wat mij meteen opviel toen ik de Hema binnen stapte, waren de kwasten die er op het oog erg goed uitzagen. Ik ga deze kwasten testen en later nog reviewen. Wat mij nog meer erg op viel, waren nieuwe leuke kleurtjes nagellak. Ik nam de drie kleuren mee, die er voor mij het meeste uitsprongen.
 De lakjes van de Hema hebben helaas geen namen maar ze hebben nummers. Ik nam de volgende nummers mee:13,12 en 83.
De lakjes van de Hema beloven dat ze lang blijven zitten zonder te chippen. Er wordt geadviseerd om 2 laagjes aan te brengen voor de ultieme finish. Op de bovenstaande swatches zijn de roze (12) en de blauwe (83) 2 laagjes op het nagellakwiel en het nude kleurtje (13) 3 laagjes. De roze en de blauwe zijn volledig dekkend en het nude kleurtje dekt niet volledig. Ik vind het niet storend dat hij niet volledig dekt, maar ik kan begrijpen dat er mensen zijn, die het lakje liever volledig dekkend hebben.

Ik heb de blauwe nagellak nr. 83 al een week lang op mijn tenen zitten. De nagellak is nog niet gechipt. Ik draag de nagellak met de topcoat Poshé!

De lakjes zijn te koop bij de Hema, voor de leuke prijs van €2.50
Er zijn onwijs veel leuke kleurtjes, dus het is zeker een keer een kijkje waard!

Hebben jullie veel lakken van de Hema in jullie bezit?

PS: Doen jullie al mee aan de winactie? Win 1 van de 3 Trind lakjes!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights