woensdag 15 juni 2011

postheadericon Mijn Favoriete Parfum van dit moment is..

Ik heb een nieuwe favoriete parfum!! Beyonce -Heat Rush. Deze parfum is nog niet zolang geleden uitgekomen en ik heb hem meteen aangeschaft. Daarnaast vind ik dit luchtje niet alleen helemaals geweldig, maar ik ben ook een groot fan van Beyoncé. Ik ben al fan sinds Destiny's Child bestaat. Beyoncés nieuwe CD Four vind ik dan ook weer helemaal geweldig.

Ik had een proefflesje gekregen in de Douglas en ik was meteen verkocht. Het is echt een heerlijk zomers geurtje! De geur is wel erg zoet, je moet er echt van houden en sommige mensen vinden hem erg heftig. Ik vind dat niet en ik vind hem echt heerlijk. Hij heeft mijn favoriet die al jaren op nummer 1 staat bij mij. Dolce & Gabbana - Light blue, waar ik al minstens 20 flesjes van heb opgespoten. De vorige parfum van Beyoncé - Heat was totaal niet mijn ding.
 Het flesje is erg prachtig, vrolijk en het heeft een zomers tintje.


Mijn flesje is zoals jullie zien al aardig in gebruik. Als dit flesje leeg is dan koop ik hem zeker opnieuw.
Beschrijving Heat Rush Douglas:Beyoncé Heat is onweerstaanbaar stralend, ongekend sexy en laat de passie in iedereen opvlammen. Het is een betoverend parfum dat het vuur in mensen aanwakkert. Een groter zelfbewustzijn, uw hart gaat als een razende tekeer... Feal the Heat. Geurnoot: Bloemig, oriëntaal. Bron: Douglas

Beyoncé - Heat Rush is te koop bij onder andere Douglas en kost €22.95 voor 30 ml. Ik vind dit voor een parfum vrij goedkoop.

Hebben jullie dit nieuwe geurtje van Beyoncé al geroken?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights