maandag 13 juni 2011

postheadericon Winactie opnieuw gestart: Win 1 van de 3 Trind lakjes

Wegens problemen met mijn Google document moet ik tot mijn spijt de winactie opnieuw starten. Op één of andere manier, waar ik nog steeds niet achter ben, werkt mijn Google document niet goed. Ik krijg geen mails van de antwoorden die jullie hebben ingevuld op het Google document. Daarom moet ik helaas de winactie opnieuw starten en ik hoop echt dat jullie allemaal mee gaan doen.Ik was het hele weekend niet thuis, waardoor ik het helaas nu pas werk. Mijn excuses hiervoor!



Voorwaarden op mee te doen aan de winactie:
1. Je moet een volger van mijn blog zijn via GFC of Bloglovin'
2. Tweet het volgende: Tweet: Win 1 van de 3 Trind lakjes op http://divaofgeneva.blogspot.com/ en volg @Kellss88

3. Welke van de 3 lakjes zou je graag willen winnen? CC115, CC108, CC107? Laat een comment achter waarin je aangeeft dat je mee doet met mijn winactie en welke kleur je graag zou willen hebben als je wint!

Nogmaals mijn excusues. Ik vind het echt enorm vervelend dat mijn formulier helaas op onverklaarbare wijze niet goed werkt.

De winactie loopt vanaf vandaag maandag 13 juni tot en met maandag 20 juni. Dinsdag 21 juni maak ik de winnaars bekend van de Trind lakjes!

Succes!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights