vrijdag 17 juni 2011

postheadericon Look met mijn INGLOT palette ♥

 
Ik kreeg meerdere vragen of ik een look wilde maken met mijn INGLOT palette. Natuurlijk komt er een look gemaakt het palette van INGLOT. De swatches liet ik in eerder artikel zien vorige week. Ik heb een vrij natuurlijk palette uitgekozen, omdat ik het bij mijzelf het mooiste vind staan. Ik wilde kleuren, die ik iedere dag zou kunnen gebruiken. Ik ben heel erg van de bruin tinten, vandaar dat deze ook in mijn palette te vinden zijn. Ik heb in mijn look alle drie de kleuren proberen te gebruiken. Ik vind zelf de drie kleuren erg mooi bij elkaar passen.

Wat heb ik gebruikt voor deze look?
* Catrice -Wenkbrauw setje
* MAC Paint Pot Soft Ochre
* INGLOT Free system palette
* Maybelline - One by One mascara
* Sephora Kohl 01 Black
* Loreal Glam Bronze Trio Eclat Soleil Sun Radiance Trio (201 Blondes)
* MAC- Chatterbox (review komt later nog online)

Misschien dat ik ooit nog een 2e palette ga aanschaffen van INGLOT, met wat felle kleuren. Ik ben erg fan van de kwaliteit van de oogschaduws.

Wat vinden jullie van deze look?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights